Úspěch společnosti Brembo na sociálních sítích jako je Facebook potvrzuje pozici Brembo jako jedné z nejoblíbenějších světových značek. Se spuštěním nového webu www.brembo.com společnost opět potvrdila, že přikládá velký význam digitálním technologiím.
Světový lídr v oblasti vysoce výkonných brzdových systémů má nyní milion fanoušků na své stránce na Facebooku. Jsou součástí rostoucí globální komunity, která se stále častěji spojuje s firmou prostřednictvím různých sociálních sítí. Brembo tak přestalo být jen specialistou brzdových systémů do automobilů, ale stalo se téměř "kultovní" značkou.
Brembo je na Facebooku od roku 2010 a od té doby se těší výraznému nárůstu v počtu následovníků. V současné době se asi 200.000 lidí ze zemí celého světa přihlásí na stránku společnosti každý den. Toto je výsledkem vzájemného úsilí o rozšíření obsahu a zvýšení zapojení těchto fanoušků.
Tento úspěch na sociálních sítích má za následek dramatický růst návštěvnosti webových stránek Brembo, 81% návštěvníků pochází ze zemí mimo Itálii. Brembo si uvědomuje rostoucí význam sociálních sítí při rozvoji značky a tak se stále více zaměřuje na kvalitu a sofistikovanost použitých obrázků, stejně jako na originalitu obsahu.
Nové webové stránky Brembo prošly kompletním restylingem grafiky i obsahu. Je zaměřen na řidiče a motocyklisty, kteří buď již používají, nebo mají zájem používat produkty Brembo. Zároveň neztratily žádný z prvků korporátní komunikace, které jsou základem každé úspěšné B2B společnosti.
O zvýšené orientaci na spotřebitele svědčí i těsná integrace webu se sociálními sítěmi. Na domovské stránce je zobrazován real-time obsah poskytovaný společností Brembo přes Facebook, Twitter, Instagram a Youtube.
"Inovace je patrná v každém aspektu podnikání Brembo," říká ředitelka oddělení komunikace společnosti Brembo Thanai Bernardini. "To je důvod, proč jsme se více zaměřili na inovaci v digitální oblasti. Nové internetové stránky umožňují efektivní kombinaci atraktivního designu výrobků Brembo s interaktivitou a rychlostí typickou pro sociální média."
Komentáře