Adaptivní odpružení Monroe v elektrickém voze Volkswagen ID.3

, 22. října 2020, 17:07

Majitelé nového elektrického vozidla Volkswagen ID.3 mohou využívat pokročilé poloaktivního odpružení Monroe DRiV, které snímá a přizpůsobuje se měnícím se podmínkám na silnici.

poloaktivního odpružení Monroe DRiV

Model ID.3 může být vybaven plynule měnitelným poloaktivním odpružením s externím ventilem (CVSAe). Systém snímá a přizpůsobuje se měnícím se jízdním podmínkám pomocí čtyř elektronicky řízených tlumičů. Řídicí jednotka (ECU) zpracovává různé vstupy ze senzorů a ovládá elektronický ventil na každém tlumiči. Řidič si může zvolit preferovaný jízdní režim – Comfort nebo Sport – pro dosažení požadovaných jízdních vlastností.

„Model ID.3 byl vyvinut, aby poskytoval řidičům vysoce individuální a příjemnou jízdu. Jsme rádi, že můžeme tyto výhody nabídnout majitelům tohoto atraktivního nového modelu Volkswagenu,“ uvedl Henrik Johansson viceprezident a generální ředitel Advanced Suspension Technology, DRiV.

ID.3 je první vozidlo postavené na nové modulární plně elektrické platformě Volkswagenu. Vůz je navržen tak, aby byl vysoce výkonný a cenově dostupný. Vozidlo nabízí dobrý zážitek z jízdy jako součást kompaktního balíčku, který zahrnuje hlasové ovládání, obrazovku „rozšířené reality“ zobrazenou na čelním skle, bezdrátové nabíjení zařízení a zvětšený vnitřní prostor.

Technologie odpružení CVSAe společnosti DRiV se používá ve více než 40 populárních modelech vozidel. Více informací naleznete na webových stránkách výrobce.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!