Adaptivní odpružení Monroe v elektrickém voze Volkswagen ID.3

22. října 2020, 17:07

Majitelé nového elektrického vozidla Volkswagen ID.3 mohou využívat pokročilé poloaktivního odpružení Monroe DRiV, které snímá a přizpůsobuje se měnícím se podmínkám na silnici.

poloaktivního odpružení Monroe DRiV

Model ID.3 může být vybaven plynule měnitelným poloaktivním odpružením s externím ventilem (CVSAe). Systém snímá a přizpůsobuje se měnícím se jízdním podmínkám pomocí čtyř elektronicky řízených tlumičů. Řídicí jednotka (ECU) zpracovává různé vstupy ze senzorů a ovládá elektronický ventil na každém tlumiči. Řidič si může zvolit preferovaný jízdní režim – Comfort nebo Sport – pro dosažení požadovaných jízdních vlastností.

„Model ID.3 byl vyvinut, aby poskytoval řidičům vysoce individuální a příjemnou jízdu. Jsme rádi, že můžeme tyto výhody nabídnout majitelům tohoto atraktivního nového modelu Volkswagenu,“ uvedl Henrik Johansson viceprezident a generální ředitel Advanced Suspension Technology, DRiV.

ID.3 je první vozidlo postavené na nové modulární plně elektrické platformě Volkswagenu. Vůz je navržen tak, aby byl vysoce výkonný a cenově dostupný. Vozidlo nabízí dobrý zážitek z jízdy jako součást kompaktního balíčku, který zahrnuje hlasové ovládání, obrazovku „rozšířené reality“ zobrazenou na čelním skle, bezdrátové nabíjení zařízení a zvětšený vnitřní prostor.

Technologie odpružení CVSAe společnosti DRiV se používá ve více než 40 populárních modelech vozidel. Více informací naleznete na webových stránkách výrobce.

Komentáře

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!