SDCmaterials: Výrobce vysoce výkonných katalytických materiálů vidí bod zlomu v rozvoji systémů regulace emisí

29. října 2015, 8:54

Americký výrobce vysoce výkonných katalytických automobilových materiálů SDCmaterials dnes oznámil, že zpřísněné podmínky dodržování emisí nutně povedou k rozvoji katalyzátorových technologií. Výkonný předseda společnosti SDC William Staron vydal v souvislosti s touto záležitostí následující prohlášení a přiblížil inovace, které se v oblasti regulace emisí dostávají do popředí:

"Titulky aktuálních zpráv jsou plné nedodržování emisních podmínek. Není to záležitost možností systémů regulace emisí; nicméně tato pozornost nevyhnutelně urychlí přijetí přísnějšího uplatňování předpisů v oblasti životního prostředí, což povede k rozvoji vznikajících technologií."

"V SDC jsme vytvořili průlomovou technologii, která významně zvyšuje účinnost primární a nejdražší aktivní složky používané při snižování emisí. Konkrétně jde o patentovanou formuli Nano-on-NanoTM společnosti SDC, která při využití v katalyzátorech se systémem následného zpracování výfukových plynů vyžaduje pouze poloviční množství kovů platinové skupiny ve srovnání s tradičními katalyzátory. Naše patentované katalytické prášky byly podrobeny přísnému internímu, nezávislému a OEM testování a dosavadní výsledky posílily předpoklad pro jejich výrobu začátkem roku 2016."

"Konvenční automobilový katalyzátor je technologickým zázrakem prověřeným celými čtyřmi dekádami. Navzdory mnoha vylepšením zůstalo základní 'mokré' chemické složení katalytické vrstvy téměř beze změny. Nadešel čas na nové chemické složení vyráběných katalyzátorů, které by pomohlo automobilovému průmyslu čelit řadě výzev, které přináší nebývalý souhrn narůstající regulace, rostoucí náročnosti projektování motorů a neustálého tlaku na snižování nákladů."

Doplňkové informace
Patentované materiály společnosti SDC otevírají řadu nových možností pro návrháře katalyzátorů a motorů, ať už poskytnutím stejné výkonnosti katalyzátoru za poloviční náklady, nebo zlepšením výkonnosti katalyzátoru při stejných nákladech. Tyto inovace budou klíčové pro výrobce automobilů k vyvážení regulace emisí, palivové účinnosti, výkonnosti a nákladů, což jsou při projektování motorů obvykle si navzájem odporující cíle.

Tato citlivá rovnováha bude ještě náročnější během následující dekády, kdy budou výrobci automobilů usilovat o dodržování zpřísňujících se globálních standardů na omezování uhlíku a spotřeby paliva. Američtí výrobci osobních a užitkových vozidel budou nuceni do roku 2025 dosáhnout průměrné spotřeby paliva 54,5 mil na galon (5,2 l/100 km). Pro dosažení takovéto výkonnosti bude nutná nová vlna výkonnosti motorů a inovací v oblasti následného zpracování výfukových plynů.

O společnosti SDCmaterials, Inc.
Společnost SDCmaterials vyvíjí a dodává na trh pokročilé katalytické materiály o vysoké hodnotě, založené na zpracování netradičních materiálů a integrační platformě. Společnost byla založena v roce 2004, se sídlem a centrem výzkumu a vývoje v Tempe v americké Arizoně a s výrobními závody v německém Schwarzheide.

K investorům do společnosti SDC patří ramena rizikového kapitálu společností General Motors, Volvo Group a SAIC Motor Corp., což je největší čínský automobilový výrobce, stejně jako společnosti Emerald Technology Partners, což je jednička v oblasti investic do čistých technologií; dále pak sem patří společnost Invus Financial Advisors.

Související články

SDCmaterials, Inc. oznámila investici od SAIC Capital
SDCmaterials, Inc. oznámila investici od SAIC Capital

SDCmaterials, Inc.(„SDC“), jednička ve výrobě katalytických automobilových materiálů, dnes oznámila nové kolo investic vedené společností SAIC Technologies Fund I, LLC („SAIC“), což je rameno investic rizikového kapitálu společnosti SAIC Motor Corporation. SAIC Motor Corporation je největším výrobcem automobilů v Číně, který v roce 2014 prodal více než 5,6 milionu automobilů. Z pohledu pokračující globální komercionalizace […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!