Společnost Blue Print zahajuje kampaň „The Proof of Perfect Fit“ neboli „Důkaz dokonalé shody“

13. prosince 2021, 13:27

Společnost Blue Print, která se etablovala jako dodavatel kvalitních náhradních dílů pro automobily asijských značek, zahájila kampaň, kterou primárně šíří prostřednictvím kanálů sociálních médií, aby znovu zdůraznila dědictví své značky.

Společnost Blue Print vyzdvihuje kvalitu a přesnost svých výrobků pomocí motta kampaně „The Proof of Perfect Fit“ (Důkaz dokonalé shody), které jde ruku v ruce s chráněným kampaň "The Proof of Perfect Fit" firmy Blue Printobchodním sloganem značky „Right First Time®“ (Správně hned napoprvé). Jádro kampaně tvoří video s příběhem, který ukazuje, jak lze úspěšně předávat odborné znalosti a vědomosti z generace na generaci – proces, který ve společnosti Blue Print probíhá již od roku 1994.

Jedinečné logo s otiskem palce společnosti Blue Print je klíčovou součástí příběhu této kampaně. Tato značka ráda nechává svou stopu pouze na výrobcích, které splňují její vysoké standardy kvality.

Slogan kampaně „The Proof of Perfect Fit“ je završením intenzivního zaměření na kvalitu odpovídající OE a touhy poskytovat vždy výrobky, které jsou „Right First Time®“.

„Preciznost“ představuje trvalý cíl společnosti Blue Print dodávat výrobky v kvalitě odpovídající originálnímu vybavení. Intenzivní interní testování umožňuje společnosti Blue Print přizpůsobit výrobky specifikacím OE a dodávat komponenty, které dokonale sedí hned napoprvé. Díky přístupu společnosti „Fast to Market“ jsou výrobky pro nově uváděné modely vozidel k dispozici co nejrychleji. Jedinečnost loga s otiskem palce Blue Print lze spojit s kvalitou a rozsáhlým sortimentem náhradních dílů – specializuje se na nabídku pro více než 25 asijských výrobců vozidel, ale také pro další značky nabízí široký sortiment v oblasti filtrace, brzd a spojek.

kampaň firmy Blue Print

Ambiciózní kampaň se zaměřuje především na autoservisy a koncové zákazníky (D2C – direct to consumer). Toto zaměření na koncového spotřebitele v rámci IAM je nové, a proto vyžaduje emocionální a zábavnou formu kampaně ve všech typech médií. Vedle videa, které bude společnost zobrazovat na různých online platformách, aktualizovala společnost Blue Print své webové stránky v souladu s novým profilováním značky a informacemi o kampani. Spuštění kanálu na Instagramu doplňuje stávající stránky společnosti Blue Print na sociálních sítích – Facebook a YouTube – a ještě více rozšiřuje dosah značky.

Podívejte se na nové webové stránky Blue Print na adrese www.blue-print.com nebo na:

Víte, že:

Ferdinand Bilstein zahrnuje známé značky výrobků febi, SWAG a Blue Print, které zastřešuje pod hlavičkou bilstein group. Skupina bilstein nabízí dohromady více než 62.000 různých náhradních dílů pro profesionální opravy vozidel. Mezinárodně působící skupina společností dodává své výrobky do více než 170 zemí. Další informace naleznete na adrese: www.bilsteingroup.com.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!