LIQUI MOLY prodlužuje své působení v MotoGP

, 20. října 2016, 14:54

Modro-červené logo značky LIQUI MOLY bude v MotoGP k vidění ještě déle. Německý výrobce olejů předem prodlužuje své působení v seriálu závodů až do konce roku 2020. „Je to naše největší investice do motoristického sportu – a každé vložené euro stojí za to,“ sdělil Peter Baumann, marketingový ředitel společnosti LIQUI MOLY. Jezdci Moto2 a Moto3 navíc mají dobré zkušenosti s olejem LIQUI MOLY ve svých strojích.

Od sezony 2015 jezdí všechny motocykly závodů Moto2 a Moto3 s olejem LIQUI MOLY. „Ohlasy týmů byly vysloveně pozitivní,“ uvedl Peter Baumann. „Co se osvědčí za extrémních podmínek na závodní dráze, to zvládne i každodenní požadavky.“ Od roku 2015 je značka LIQUI MOLY zastoupená na závodních drahách MotoGP také svými reklamními bannery.

Tato smlouva vyprší až ke konci příštího roku. Přesto ale firma LIQUI MOLY už nyní prodloužila své několikamilionové zapojení o další tři roky – tedy až do konce roku 2020. „Oba první roky ukázaly, že se tato investice velmi vyplácí,“ řekl Peter Baumann. „Divácká účast je znamenitá jak na závodních drahách, tak i při přenosech. Tím MotoGP významným způsobem přispívá k větší známosti naší značky po celém světě.

Pau Serracanta, ředitel reklamy společnosti Dorna Sports, která vlastní práva na MotoGP, komentoval časné prodloužení smlouvy těmito slovy: „Máme radost, že můžeme se společností, jako je LIQUI MOLY, pokračovat v obchodním vztahu. LIQUI MOLY je jednou z celosvětově vedoucích společností na trhu, které podporují motoristický sport v jedné z nejdůležitějších a přesto málo viditelných oblastí. Dorna a MotoGP se těší na to, že značku LIQUI MOLY bude vidět na každé závodní dráze po další tři roky.

Kromě zapojení do série závodů sponzoruje LIQUI MOLY také tým IntactGP ve třídě Moto2, který nastupuje s oběma jezdci, kterými jsou Jonas Folger a Sandro Cortese. Také tato spolupráce bude dále pokračovat.

Více na stránkách LIQUI MOLY.

Související články

Továrny LIQUI MOLY se zaplnily modelkami pro erotický kalendář
Továrny LIQUI MOLY se zaplnily modelkami pro erotický kalendář

Podle úsloví „nač hledět do dáli, když je štěstí na dosah“ posloužily jako kulisy pro nový erotický kalendář LIQUI MOLY továrny v Ulmu a Saarlouis. Výrobě olejů a aditiv propůjčilo svůj osobitý půvab 14 modelek. „Fotografie dokazují, že i motorový olej může vyzařovat velký sex-appeal,“ uvedl Peter Baumann, marketingový ředitel společnosti LIQUI MOLY. Motorové oleje […]

LIQUI MOLY nabízí autodílnám kompletní program ke zvýšení obratu
LIQUI MOLY nabízí autodílnám kompletní program ke zvýšení obratu

Prodávat více služeb, vyhnout se stlačování cen a odlišit se od konkurence – toho mohou autodílny dosáhnout s programem Car Performance Plan společnosti LIQUI MOLY. Německý specialista na motorové oleje a aditiva vyvinul celou řadu standardizovaných servisních balíčků. Na jedné straně pomáhají řidičům docílit maximální spolehlivosti a hodnoty jejich aut, na druhé straně umožňují autodílnám […]

Etikety s novým barevným schématem a optimalizovaná složení
Etikety s novým barevným schématem a optimalizovaná složení

Prospěch zákazníků stojí na prvním místě. U motorových olejů se to značce LIQUI MOLY už dávno daří. U pečujících produktů usiluje společnost o stejný cíl a je v tomto ohledu aktivní: Různé výrobky byly optimalizovány a celý pečující sortiment se objevuje s novým designem etiket. Čtenáři různých významných německých automobilových časopisů zvolili pečující produkty značky […]

Několikamilionové sponzorování zimních sportů firmou LIQUI MOLY
Několikamilionové sponzorování zimních sportů firmou LIQUI MOLY

Výrobce motorových olejů a aditiv investuje do světových mistrovství a světových pohárů v bobování, běhu na lyžích, skocích na lyžích, alpském a severském lyžování. Jedná se o velký vklad, ke kterému se LIQUI MOLY zavázala v této oblasti. Německý specialista na motorové oleje a aditiva vkládá několik milionů eur do reklamy při zimních sportovních akcích. […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!