Gates představil modifikaci napínání rozvodového řemene u některých benzínových motorů VAG 1,8 / 2,0, které využívají pro aftermarket řemen 5491XS.
Hydraulický napínací systém, skládající se z napínáku T43018 a tlumiče vibrací T43028 byl nahrazen mechanickým napínacím systémem, který obsahuje napínák T43242 a napínací konzolu T42313.
Nová napínací konzole T42313 je téměř totožná s původním tlumičem vibrací T43028, ale postrádá hydrauliku.
Důležité upozornění!!!
– nový napínač T43242 nemůže být použit v kombinaci se starým hydraulickým dílem T43028
– nová napínací konzola T42313 nemůže být použita v kombinaci se starým napínákem T43018.
Může dojít k vážnému poškození motoru!!!
Je také důležité mít na paměti, že tyto změny se týkají pouze některých benzínových motorů VAG 1,8 / 2,0.
Komentáře