Bridgestone představil pneumatiku Blizzak LM-80 EVO, vylepšenou verzi prémiové zimní pneumatiky pro SUV, která v roce 2012 zvítězila ve třech předních testech pneumatik.
Pneumatika LM-80 EVO, vyráběná v Evropě, se nyní dočkala tří vylepšení, díky nimž dosahuje ještě lepšího výkonu na sněhu a mokru. Mezi realizované úpravy patří nové rozložení lamel podporující trakci, nová směs s vysokým obsahem siliky, která byla vyvinuta exkluzivně pro evropské zimní podmínky, a optimalizovaná konstrukce centrálního žebra a ramenních bloků, jež zlepšuje ovladatelnost a přilnavost.
Předchozí pneumatika Blizzak LM-80 zvítězila v německém testu zimních pneumatik pro vozy SUV/CUV, který v roce 2012 zorganizovaly autokluby ADAC/ÖAMTC/TCS. Pneumatika LM-80 získala v tomto testu od největšího sdružení autoklubů v Evropě nejvyšší hodnocení „velmi doporučovaná“ díky nejvyšším známkám za výkon na ledu a hospodárnost v kombinaci s velmi dobrými známkami za výkon na sněhu a brzdění na mokru. Pneumatika Blizzak LM-80 obsadila první místo rovněž v loňských testech zimních pneumatik pro vozy SUV, které uspořádaly organizace ACE (Auto Club Europe) a GTÜ (German Association for Technical Inspection).
„Bridgestone se snaží průběžně vylepšovat všechny své produkty, aby udržel prémiovou úroveň provozních vlastností a neustále držel krok s nejnovějším vývojem automobilové techniky,“ říká José-Enrique Gonzalez, ředitel společnosti Bridgestone Europe zodpovědný za marketing a podporu maloobchodního prodeje.
Lamelová pneumatika Blizzak LM-80 EVO umožňuje řidičům nejnovější generace vozů SUV získat maximum ze svých vozidel poskytováním vysoké úrovně výkonu a bezpečnosti ve všech myslitelných zimních podmínkách, které se vyskytují v Evropě. Směrový dezén s vyspělou konstrukcí lamel je navržen pro maximální trakci a ovladatelnost na sněhu a ledu a zároveň nabízí vyváženou ovladatelnost na suchých a mokrých silnicích. Nová směs pro vrstvu pod běhounem snižuje společně s lehčí konstrukcí valivý odpor pneumatiky, což pomáhá snižovat spotřebu paliva.
Komentáře