Do nabídky firma Auto Kelly zařadila dva druhy vylepšených brzdových kotoučů. Jde o kotouče z oceli s vysokým obsahem uhlíku pro výborný výkon při brzdění a kotouče s lakem, které mimo jiné skvěle vypadají.
Brzdové kotouče z oceli s vysokým obsahem uhlíku
Teplota brzdových kotoučů může vystoupit až na 700° Celsia. Odvod tepla do vzduchu a k hřídeli a ráfku kol brání vyšším teplotám, které by mohly způsobit selhání brzd kvůli slábnutí brzdné síly, či vibrace a klepání, které jsou výsledkem zvlněných kotoučů. Jde o věci, které dnešní řidiči považují za nepřijatelné.
Zrnitá struktura kvalitní oceli s vysokým obsahem uhlíku vylepšuje disipaci tepla. To brání vlnění a praskání při velkém zatížení a vylepšuje výkon brzd, jejich stabilitu i životnost. Kotouče jsou také zcela výborně vyváženy pro jízdu bez vibrací. Tyto kotouče jsou k dispozici pro oblíbené vozy střední velikosti jako Hyundai Getz a Mazda 3, lze je také získat pro větší vozy, jako jsou Toyota Rav4, Nissan Qashqai a Mitsubish Pajero. Brzo budou k dispozici nové reference.
Brzdové kotouče s lakovým povrchem
Rezavé brzdové kotouče negativně ovlivňují vzhled vozu. Zvláště u vozů s litými ráfky by měla odhalená část kotouče vypadat stejně skvěle jako ráfek. To je důvod, proč byly vyvinuty brzdové kotouče s lakem Geomet pro nejlepší asijské vozy. Povlak technologií Geomet se zinkem, která neobsahuje žádný chrom, je odolný proti korozi a brání oxidaci součástek, které nejsou v kontaktu s brzdovými destičkami. Kovová stříbrnošedá barva vylepšuje celkový vzhled vozu. A jelikož brzdové kotouče s lakem nepotřebují ochranný olej při přepravě a skladování, nevyžadují si čištění před montáží. Znamená to, že tyto brzdové kotouče skvěle vypadají a navíc ušetří i cenný čas v dílnách!
Jsou k dispozici pro nejoblíbenější modely japonských a korejských vozidel. Nabídka bude brzo rozšířena podle poptávky.
Přehled vybraných High carbon a lakovaných brzdových kotoučů:
Komentáře