Pokud se u Hyundai Getz 1.1, vyrobeném mezi rokem 2003 a 2005 , objeví problém související s vynecháváním zapalování a ztrátě výkonu, a zároveň se rozsvítí kontrolka motoru, možnou příčinou je poškození řemenice klikového hřídele.
V paměti chybových hlášení motoru se mohou objevit následující chybové kódy.
P0300 „Různé válce rozpoznáno vynechání zapalování ”.
P0301 „1 válec rozpoznáno vynechání zapalování”.
P0304 „4 válec rozpoznáno vynechání zapalování”.
Vzhledem k možné příčině problémů“ poškozená řemenice klikového hřídele“, ukazující na čistě mechanickou závadu, mohou se posunout časy řízení motoru, což způsobí vynechání zapalování. V této souvislosti producent nabízí modifikovanou řemenici a šroub klikového hřídele. V rámci této opravy se doporučuje také výměna rozvodového řemene.
Zároveň v souvislosti se zapsanými chybovými kódy, je nutné zkontrolovat zapalovací svíčky, zapalovací kabely a zapalovací cívku.
Díky této kontrole je možné vyloučit matoucí chybové kódy spojené s okruhem vysokého napětí a jednoznačně potvrdit, že chybové kódy jsou spojeny s čistě mechanickým zdrojem poruch.
Anonym, 25. února 2015, 7:49 0 0
Je to ještě Atos a nejsou tam přítomny kód DTC … projev je jiný … a není to řemenice
Odpověď