Ve čtenářském hlasování ve čtyřech velkých autočasopisech se značka LIQUI MOLY znovu umístila na špici
Umístění už se pomalu stává zvykem: počtvrté, respektive popáté zvolili čtenáři autočasopisů Motor Klassik, Auto Zeitung, Auto Bild a Auto Motor und Sport značku LIQUI MOLY jako nejlepší značku olejů v Německu. „Upřímně řečeno, je docelapříjemné umístit se tak vysoko na stupínku vítězů,“ řekl Ernst Prost, výkonný ředitel společnosti, která je specialistou na motorové oleje a aditiva. „Ale ani po pěti letech v řadě za sebou nejsou pro nás tato ocenění žádnou samozřejmostí.“
Za těmito čtyřmi časopisy stojí s 6,84 miliony čtenářů obrovské publikum z Německa, země automobilů. U časopisů Auto Zeitung a Auto Motor und Sport je to již popáté za sebou, co byla značka LIQUI MOLY vybrána na špici, u časopisů Motor Klassik a Auto Bild je to počtvrté v řadě za sebou. „Takovéto hlasování široké veřejnosti po tak dlouhou dobu svědčí o tom, že dokážeme jako malý David odolávat Goliášovi v podobě mezinárodních ropných koncernů,“ přirovnal Ernst Prost. „Není rozhodující, kolik miliard obnášejí vlastní bilance, ale do jaké míry se mohou řidiči spolehnout na produkty a servis.“ LIQUI MOLY vyrábí výhradně v Německu, aby byla zajištěna maximálně vysoká kvalita.
Za validitu čtenářského hlasování mluví nejen obrovský záběr těchto autočasopisů, ale také stejná umístění. V časopisech vede v žebříčcích značka LIQUI MOLY a za ní vždy následují Castrol a Mobil. A v kategorii autokosmetiky obsadila značka LIQUI MOLY druhé místo jako v předchozích letech.
„To, že se dokážeme udržet tak dlouho na vrcholu, je velkým důkazem důvěry řidičů,“ míní Ernst Prost. „Tato důvěra je základem pro naši cestu ke světové značce. Stát se nejlepší značkou olejů – proč by to mělo jít jen v Německu a ne také tady?“
Komentáře