LIQUI MOLY ukončuje po sedmi letech svou účast na Mistrovství světa cestovních vozů (WTCC). Příští rok namísto toho startuje německý expert na motorové oleje a aditiva spolu s Volkswagenem v novém seriálu závodů TC3. „Tím se vracíme zpátky ke kořenům: seriál závodů pouze s privátními jezdci, se stejnými šancemi pro všechny týmy,“ řekl Peter Baumann, marketingový ředitel společnosti LIQUI MOLY.
Od roku 2008 jezdil LIQUI MOLY tým Engstler o titul mistra světa cestovních vozů. Letos si Franz Engstler dokázal předčasně zajistit titul mistra světa mezi nezávislými piloty. Vrcholný okamžik, který ovšem představuje také konec účasti. Neboť mezitím začaly ve WTCC tovární týmy tak dominovat, že pro ně soukromí piloti, kterých ubývá, nejsou rovnocennou konkurencí. „Proto nyní s WTCC končíme,“ řekl Peter Baumann. „Ale nekončíme se závodním sportem.“
V roce 2015 se LIQUI MOLY postaví na startovní čáru v nově zrozeném seriálu závodů „TC3 International Series“. „Kapitánem“ těchto nových mezinárodních závodů je Marcello Lotti, který zakládal také WTCC. „TC3 International Series“ je seriál závodů vyhrazený pouze pro privátní jezdce. „Chceme závodit v seriálu, kde jsou hlavním rozhodujícím faktorem schopnosti pilotů,“ uvedl Baumann.
V následujících měsících vymění LIQUI MOLY tým Engstler své BMW TC2 za tři vozy Golf GTI. „Pro nás jako německou značku je důležité partnerství s německým výrobcem aut,“ vysvětlil Baumann. LIQUI MOLY tým Engstler je jedním z osmi zakládajících týmů nového závodního seriálu. Tři závody se konají spolu se závody Formule 1. „To poukazuje na prvotřídnost nové série TC3,“ dodává Baumann.
Na TC3 se těší také šéf týmu a závodní jezdec v jedné osobě Franz Engstler. „Je pro nás velmi mimořádné, že můžeme být jako zakládající tým u zrodu nového seriálu závodů. S tak vyrovnanou výkonnostní úrovní nás čekají neuvěřitelně napínavé závody. Je fantastické, že s námi v tomto novém dobrodružství opět bude náš dlouholetý partner LIQUI MOLY.“
Nový formát motoristického sportu zahrnuje celkem dvanáct závodů na třech kontinentech, což zajistí celosvětovou mediální prezentaci značky LIQUI MOLY. Stěžejním místem konání závodů je při tom Asie. „To nám vyhovuje, neboť zde sledujeme mimořádně silný růst našich obchodů,“ řekl Baumann. Sportovní úspěch LIQUI MOLY týmu Engstler byl sice důležitý, ale: „Ještě důležitější jsou pro nás závody jako marketingový nástroj, abychom mohli přizvat zákazníky a přivést je k naší značce.“
Komentáře