Anketa „Vrácení dílů“ stále běží

, 18 března 2019, 16:06

Anketu „Vrácení dílů, problém nejen distributorů“ můžete stále vyplnit. Proto neváhejte. Již příští týden vám představíme výsledky.

ANKETA: Vrácení dílů, problém nejen distributorů

Velkoobchody se snaží vycházet zákazníkům vstříc nejen díky příznivým cenám a dostupnosti zboží. Jedním z dodatečných výhod pro servisy je bezplatná dodávka zboží a možnost vrácení nepoužitých dílů. Využívají servisy rádi tuto službu a co si o tom myslí?

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Petr, 19 března 2019, 19:45 0 0

Dobry den, problem neni jen v tom, ze mechanik ne dost dukadne objednava zbozi, ale v tom, ze jsou chyby v cislovani dilu a prevadeni cisel. Dalsi problem je v popisu zbozi, kdyz chcete dil presne identifikovat, tak u spoustu dilu to nejde, mnohokrat i z vin kodem je problem, kdy vam podle vin vyskoci dve moznosti a neni to jednoznacne. A kdyz mate auto na zvedaku, tak jinou moznost nemate!!!

Odpověď

Mys123456, 25 března 2019, 8:26 0 0

Super je, když takový rozbalený vrácený díl dostanu pak já za cenu nového. A ještě lepší je, když je to sada, u které nikdo nezkontroluje, jestli je tam všechno...

Odpověď