WM Autodíly 2020 – Ambicí jsou největší pobočky na českém trhu

9. prosince 2019, 17:14

Společnost WM Autodíly prošla v uplynulém roce bouřlivými změnami. Přejmenování společnosti, nové logo, změna na pozici jednatele, nová logistika, změna počtu poboček.

V souvislosti s tím, jsme se zeptali Jana Musila, jednatele WM Autodíly, jaké plány má WM na českém trhu v následujícím roce.

Co chystáte na příští rok?

Je toho opravdu hodně. Jsme si vědomi, že spousta změn, která u nás v nedávné době proběhla, byla hodně náročná nejen pro nás, naše zaměstnance, ale i pro spoustu našich zákazníků. Velmi si vážíme věrnosti, kterou nám naši zákazníci v této rychlé době prokázali. Proto jednou z hlavních novinek hned v lednu bude zavedení Benefit programu. Ten je celý postaven na tom, že zákazník si sám dopředu vybere, které z možných benefitů má pro něj ten největší přínos. Zároveň má široké možnosti, jak dlouho bude výhodu čerpat. Jedná se tedy vždy o individuální formu spolupráce.

Mohou zákazníci očekávat nějaké podstatné změny v nabídce vašeho zboží?

Určitě mohou. Ambicí společnosti WM v Německu je, nabídnout největší skladovou zásobu a nejširší sortiment autodílů v daném regionu. Ten samý cíl máme i na českém trhu. V současné době probíhá další vlna rozšiřování skladů. Velké změny oproti minulosti mohou zákazníci již vidět například v Karlových Varech nebo Hostivici, kde mohutné naskladnění proběhlo během podzimu. To se ihned projevilo na dvouciferném procentuálním růstu obratu. U dalších poboček doskladňování aktuálně probíhá tak, aby v roce 2020 byly v plné síle.

Jan Musil jednatel WM Autodíly (vpravo) spolu s Helmutem Sudanem, zodpovědným ve WM SE za zahraniční obchod.
Jan Musil jednatel WM Autodíly (vpravo) spolu s Helmutem Sudanem, zodpovědným ve WM SE za zahraniční obchod.

Součást vaší tradiční nabídky doplňkových služeb pro zákazníky byla vždy školení. Co nového nabídnete v tomto směru?

I zde jsme se rozhodli ke kompletně novému přístupu. Vzdělávání má nově na starosti renomovaná společnost FCD, která je mimo jiné známá svými špičkovými znalostmi v oblasti diagnostiky. Nový katalog školení se spoustou novinek je téměř hotov a představen bude na začátku ledna. I nadále platí, že konceptní partneři mají určitý počet školení zdarma v rámci svého členství.

Dostal jsme se k nabídce servisních konceptů. U vás je to v prvé řadě AUTOFIT. Jaké nejdůležitější novinky máte nachystány?

Předně bych rád zmínil jednu personální změnu. Konceptové spolupráce má od listopadu na starosti náš dlouholetý kolega Tomáš Tauer, který již byl u vstupu značky AUTOFIT na český trh.

Značka AUTOFIT je a bude vždy naší prioritou. Chceme, aby spolupráce byla vždy oboustranně přínosné partnerství, které posune dopředu jak nás, tak našeho servisního partnera. A v konečném důsledku i nabídku autoservisních služeb na českém trhu.

WM Autodíly spol s.r.o. přináší pro členy sítě AUTOFIT v ČR komplexní balík řešení pro aktivní činnost servisu s celou řadou výhod a podpůrných nástrojů, které pomáhají autoservisu zvýšit svojí kvalitu, konkurenceschopnost a profesionalitu při poskytování služeb svým zákazníkům.

Počítáme samozřejmě i ve spolupráci na úrovni WM Partner. Za měsíční obrat 35 000 Kč a měsíční členský poplatek 500 Kč získá zákazník služby a výhody v roční hodnotě 31 600 Kč.

Co nějaká výstava?

I v roce 2020 počítáme s organizováním svých vlastních výstav. V rámci Německa půjde o tradiční čtyři termíny WM Werkstatt Messe, kde mohou naši zákazníci na vlastní oči vidět vše podstatné, co jim můžeme nabídnout.

  • Berlín, 20. – 22. březen
  • Stuttgart , 24. – 26. duben
  • Dortmund, 04. – 06. září
  • München, 16. – 18. říjen

www.wm-werkstattmessen.de/

Po roční pauze uvažujeme i o přípravě naší vlastní výstavy náhradních dílů a dílenského vybavení České republice.  Ta se bude konat v druhé polovině roku.

Co byste rád vzkázal vašim zákazníkům?

Rád bych poděkoval všem, kteří nám zachovávají přízeň. Byl to pro nás naprosto zásadní a přelomový rok. Prošli jsme velkými změnami a učinili řadu kroků, které bylo potřeba udělat, abychom byli úspěšní v následujících letech.

Přeji zákazníkům krásné a pohodové Vánoce a zároveň hodně úspěšný nový rok.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Martin Bernard, 11. prosince 2019, 8:08 45 0

Největší změnou v letošním roce asi bylo zrušení poboček v Českých Budějovicích, Pardubicích, Jičíně a Brně. Myslín si že i ostatní se mohou těšit na velké změny

Odpověď

Pánek, 11. prosince 2019, 14:14 16 0

Nezapomínejte na pražské Počernice, ty zase chybí nám.

Odpověď