Úspěšná dopravně-bezpečnostní akce projektu Goodyear Bezpečná školka

30. listopadu 2016, 14:37

V silničním provozu hrozí dětem velké nebezpečí, protože neznají dopravní předpisy a pravidla. Prevence a osvěta pomocí dopravní výchovy zacílené na předškolní děti můžou účinně řešit celou řadu příčin dopravních nehod. Proto letos projekt Goodyear Bezpečná školka navštívil čtyři vybraná města v České republice a dvě místa na Slovensku s dopravně-bezpečnostní road show.

Projekt Goodyear Bezpečná školka se již od roku 2008 zaměřuje právě na děti v mateřských školách. Letošní akce, která se uskutečnila v Děčíně, Třebíči, Liberci, Praze, u Tekovských Nemců a v Bratislavě, vzbudila velmi pozitivní ohlas nejen u dětí, ale i u pedagogů a široké veřejnosti.

Jednotlivé zastávky letošní road show projektu Bezpečná školka měly společný úkol – předat dětem a široké veřejnosti důležité informace o bezpečnosti v dopravě. Všichni účastníci dopravně-bezpečnostní akce dostali reflexní přívěsky a náramky, které významným způsobem zvyšují viditelnost a tím pádem bezpečnost chodců a cyklistů v silničním provozu. Chodce s reflexním prvkem totiž řidič vidí na vzdálenost až 200 metrů.

Bezpečnost silničního provozu v České republice, stejně jako ve všech ostatních zemích, považuje značka Goodyear tradičně za jednu ze svých vrcholných priorit. Jednou z jejích aktivit je projekt Goodyear Bezpečná školka, který již devátým rokem podporuje dopravní výchovu nejmladších účastníků dopravního provozu. Dopravní výchova je velmi důležitá a formát road show se setkal v minulých letech s velmi pozitivním ohlasem z řad pedagogů, dětí i široké veřejnosti. Proto jsme s projektem Goodyear Bezpečná školka i letos navštívili další města v České republice a dokonce i na Slovensku,“ říká Vojtěch Gurin, Consumer Marketing Coordinator CZ/SK ve společnosti Goodyear Dunlop Tires.

Letošní první zastávkou Bezpečné školky byl Dopravní den v Děčíně, kde se děti z mateřských škol dozvěděly o správném poutání v autosedačce a o důležitosti reflexních prvků. Dalšími zastávkami bylo město Třebíč a Liberec, kde projekt Goodyear Bezpečná školka spolu s Týmem silniční bezpečnosti upozorňovaly širokou veřejnost na další důležité prvky bezpečného pohybu v silniční dopravě. Poslední zastávku v České republice byla akce v nákupním centru Eden v rámci výstavy Mega Bloks. Bezpečná školka zde rozdávala reflexní pásky, přívěsky, magnetky a další informace o viditelnosti a bezpečnosti na silnici.

Na Slovensku se Bezpečná školka připojila k důležité akci Den bezpečnosti PR1BINA na odpočívadle Tekovské Nemce. Druhou zastávkou byla celosvětově velmi úspěšná výstava Kocky na cestách.

Související články

Řidiči si zvykají na povinnost přezouvat vůz na zimní pneumatiky, problémem zůstává hloubka dezénu
Řidiči si zvykají na povinnost přezouvat vůz na zimní pneumatiky, problémem zůstává hloubka dezénu

Zimní obutí vozidel od 1. listopadu je v České republice prakticky povinné již šestým rokem. Kontinuálně prováděný průzkum společnosti Goodyear Dunlop Tires Czech potvrzuje, že návyky českých řidičů ohledně výměny pneumatik před zimní sezónou se během této doby postupně zlepšují. Dokládá to i poslední šetření v terénu, které se tento týden uskutečnilo ve dvou lokalitách […]

Dunlop Winter Sport 5 a Goodyear UltraGrip 9 vítězi nejnovějších testů zimních pneumatik
Dunlop Winter Sport 5 a Goodyear UltraGrip 9 vítězi nejnovějších testů zimních pneumatik

Společnost Goodyear Dunlop oznamuje, že pneumatiky Dunlop Winter Sport 5 a Goodyear UltraGrip 9 si odnesly dvě cenná vítězství a nejvyšší hodnocení z nejnovějších srovnávacích testů zimních pneumatik automotoklubů ADAC, ÖAMTC a TCS. Dunlop Winter Sport 5 o rozměru 225/45R17 91H obstála v důkladných testech v ostré konkurenci prémiových výrobků dalších hlavních světových výrobců, včetně […]

Češi jsou v Evropě téměř nejskeptičtější k možnosti využívání aut bez řidičů
Češi jsou v Evropě téměř nejskeptičtější k možnosti využívání aut bez řidičů

Aktuální průzkum společnosti Goodyear a Londýnské školy ekonomie a politických věd odhalil, že Češi jsou třetí nejméně přístupní nasazení vozidel bez řidiče.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!