Mercedes zvolil pneumatiku Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 jako součást originální výbavy nejnověj&sc

28. července 2011, 0:00

Goodyear oznámil dohodu s firmou Mercedes-Benz na používání pneumatiky Eagle F1 Asymmetric 2 na jejím luxusním čtyřdveřovém kupé CLS.

Goodyear spolupracoval při vývoji své nové vlajkové lodě s mnoha prémiovými výrobci automobilů. Dohoda se společností Mercedes-Benz je první oficiálně oznámenou. Zároveň však probíhá dalších třicet projektů týkajících se zařazení modelu Eagle F1 Asymmetric 2 do sériové výbavy jednotlivých automobilů.

Pneumatika bude na jednom z nejnovějších mercedesů nabízena v rozměru 255/40R18 a to pouhých pár týdnu po jejím oficiálním mezinárodním představení, kde právě model CLS byl využitý k předvedení vlastnostní nové pneumatiky na náročném závodním okruhu Monteblanco ve Španělsku.

 

„Touto spoluprácí navazujeme na dlouhou tradici v používání pneumatik Goodyear Eagle F1 automobilkami u svých nejlepší modelů“ prohlásil Xavier Fraipont, Director, Consumer Tire Technology. „Předchozí model F1 Asymmetric se výrobci rozhodli zvolit pro takové vozy jako Ferrari California, Porsche Cayman, Boxster a Panamera, Mercedes-Benz třídy E a Audi A7 a A8. Z volby Mercedesu, využít poslední Eagle F1 Assymetric na svou sportovní limuzínu tak brzo po představení, jasně vyplývá, jakým přesvědčivým dojmem pneumatika působila a jakou kvalitní reputaci si získala.“

Po ocenění v podobě dohody o spolupráci s Mercedesem získal model Eagle F1 Asymmetric 2 podstatné vyznamenání rovněž při testech. V uznávaném německém magazínu Auto Zeitung testovali řadu vysoce výkonných pneumatik, přičemž nejnovější model pneumatiky Goodyear označili stupněm „zvláště doporučujeme“. Testovací piloti z daného magazínu uvedli, že pneumatika Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 prokázala velmi dobré vlastnosti při brzdění a po celou dobu působila bezpečným dojmem. To odpovídá výsledkům zjištěným při testech TÜV, ve kterých byly vyzdvihovány především skvělé hodnoty při testování brzdného účinku.

TÜV potvrzuje: kratší brzdná dráha na mokrých i suchých silnicích
Eagle F1 Asymmetric 2 prošla rozsáhlým testováním nezávislou testovací organizací TÜV SÜD Automotive na testovacích tratích ve Francii a Německu v prosinci 2010. Pneumatika předvedla výborné výkony. Při brzdění na mokrém povrchu dosáhla o tři metry kratší brzdné dráhy než byl průměr tří dalších nejlepších konkurentů. Zatímco pneumatika Eagle F1 Asymmetric 2 zcela zastavila, pokračovali její konkurenti v jízdě průměrnou rychlostí 22km/h.

Pneumatika se předstvila v dobrém světle také při testování brzdění na suché vozovce, když zastavila v průměru o 2 metry dříve než tři zbylí nejlepší konkurenti. Na suchu jeli konkurenti průměrnou rychlostí 24km/h v moment, kdy Goodyear Eagle F1 již zastavila.

Test společnosti TÜV SÜD Automotive rovněž potvrdil u Eagle F1 Asymmetric 2 výborné hodnoty u valivého odporu ve své kategorii, což je velmi důležité pro všechny výrobce automobilů, kteří pokračují ve snižování emisí CO2 ve všech svých řadách.

 

 

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!