Michelin spustil na svých firemních webových stránkách (www.michelin.com/corporate) novou funkci chatbot, která umožní návštěvníkům příjemně si zachatovat přímo s Panáčkem Michelinem.
Tento inteligentní animovaná postavička, kterou vytvořil VirtuOz, se objevuje na hlavní stránce webu a nabízí téměř lidské rozhraní mezi uživateli a značkou MICHELIN. Panáček Michelin je první světově proslulá firemní ikona, která tímto způsobem komunikuje s uživateli.
Inteligentní virtuální agent chatuje jak v angličtině, tak francouzštině, dvou oficiálních jazycích společnosti, a je každý měsíc naprogramován tak, aby dokázal konverzovat o přibližně 10.000 tématech, odpovídat na otázky o společnosti nebo pomáhat
návštěvníkům zorientovat se na stránkách.
Panáček Michelin, který je maskotem značky již od roku 1898, je nejlepším ambasadorem, který přináší informace o organizaci, historii a obchodech Michelinu.
Tento systém virtuální osoby je založen na technologii, která připomíná umělou inteligenci a jeho efektivita roste, protože se něco přiučí z každé nové konverzace.
V současné době je Michelin jediný výrobce pneumatik na světě, který používá tuto technologii. Byla vyvinuta na základě spolupráce se společností VirtuOz, francouzsko-americké firmy, která se specializuje na vytváření inteligentních virtuálních asistentů a s firmou Cantoche, společností, která vytváří video interface.
Chatbot Michelin nabízí vyšší úroveň kvality poskytovaných informací, rozhraní a rozsáhlejší spektrum animací než je na trhu obvyklé.
Proto konverzace, které vede avatar Michelinu obecně trvají přibližně 7 minut oproti průměru trhu 3 minuty. Je to možné díky tomu, že lidé na celém světě vnímají Panáčka Michelina jako líbivou postavičku a jsou rádi, když si s ním mohou přátelsky popovídat.
Online návštěvníci mohou být také kreativní a vyptávat se na soukromý život Panáčka Michelina, jeho minulost a samozřejmě také na jeho kulinářské chutě.
Zdroj: michelin.cz
Komentáře