MICHELIN POWER PURE SC – inovovaná pneumatika pro skútry, která podporuje mobilitu

9. února 2012, 0:00

Evropský trh pneumatik pro skútry se za posledních 6 let rozrostl o 73%, což znamená, že se toto městské vozidlo stalo skutečným sociálním fenoménem. Skútr, který je praktičtější než auto a méně omezující než objemné vozidlo, hraje stále významnější roli v městském či příměstském prostředí. Tento zásadní trend mobility je doprovázen novými potřebami, protože uživatelů skútrů není jen hodně, ale jsou také lépe informováni a kladou více požadavků. Dnešní uživatel skútru hledá bezpečnost i výkon.

Proto Michelin nyní uvádí na trh MICHELIN Power Pure SC, první pneumatiku pro skútry, která obsahuje dvě gumové směsi. Dosud nikdy nebyla pneumatika pro skútry vyrobena za použití technologie MICHELIN 2CT (Dual Compound Technology), průlomové technologie vyvinuté díky závodním motocyklovým pneumatikám Michelin. Celý proces je založen na použití různých gumových směsí pro různé části dezénu. Výsledkem je pneumatika, která je bezpečná, skvěle přiléhá k povrchu, je sportovní a má dlouhou životnost.

 

Evropský trh s pneumatikami pro skútry se za posledních 6 let rozrostl o 73%.
– 81% uživatelů jezdí na svém skútru každý den.
– 78% jezdí na skútru do práce.
– 33% řidičů skútrů jsou také jezdí na motocyklu.
Zdroj:Asociace evropských výrobců pneumatik a gumy pro pneumatiky s rychlostním hodnocením P a vyšším (údaje z roku 2011)

MICHELIN POWER PURE SC: POHLED ZBLÍZKA NA PNEUMATIKU PRO SKÚTRY Z DVOJÍ SMĚSI
MICHELIN Power Pure SC byl navržen tak, aby umožnil uživatelům dostat ze skútrů, na kterých jezdí, to nejlepší právě díky technologii MICHELIN 2CT. MICHELIN Power Pure SC je první pneumatika na světě vyrobená díky technologii dvojí směsi, která nabízí zábavu, je sportovní, skvěle přilne a mimořádně dlouho vydrží. Stručně řečeno, její vlastnosti z ní činí první Sport Premium pneumatiku v segmentu skútrů.

Technologie dvojí směsi byla účelově vyvinuta pro závodní pneumatiky, a je zacílena na sjednocení různých protichůdných technologických požadavků. V praxi je to tak, dochází k rozdělení rozdělí pneumatiky na různé části. Tato technologie byla představena před pěti lety a od té doby se stala srovnávacím standardem pneumatik v tomto segmentu. Je stejně bezpečná jako tradiční pneumatika a zároveň nabízí sportovní jízdu a vyhovuje požadavkům kladeným na její dlouhou životnost.

U pneumatiky MICHELIN Power Pure SC obsahuje hladká střední část dezénu na přední i zadní pneumatice více gumy v místě, které je nejčastěji v kontaktu s povrchem vozovky. Tím dochází k prodloužení její životnosti. Uživatelům je také doporučováno, aby předcházeli nestejnoměrnému opotřebování pneumatik tím, že pneumatiky osadí na vozidlo v souladu se specifickými doporučeními týkajícími se předních i zadních pneumatik.

Ramena pneumatiky jsou vyrobena z měkké gumové směsi, která má lepší přilnavost a je proto bezpečnější. Pneumatika MICHELIN Power Pure SC drží pevně na vozovce za každého počasí, a to dokonce i na mokrém a kluzkém povrchu. Zátěž se rovnoměrně roznáší po celé pneumatice. Design MICHELIN Power Pure SC je také přímo inspirován „fontánovým“ dezénem, který se používá na závodních pneumatikách. Pneumatika MICHELIN Power Pure SC tak nabízí komfort a je zároveň sportovní, což je zárukou naprosto ojedinělého zážitku z jízdy.
 

Pro vývoj pneumatiky MICHELIN Power Pure SC byl k dispozici velmi významný rozpočet, který Skupina věnuje každoročně na výzkum a vývoj. Každý rok dostane Technologické centrum přiděleno téměř 500 milionů EUR. Tato pneumatika také odpovídá strategické prioritě Michelinu nikdy neobětovat jednu vlastnost na úkor zlepšení jiné.

JAK VYPADÁ PNEUMATIKA VYROBENÁ ZE DVOU TYPŮ GUMOVÝCH SMĚSÍ?
Součástí technologie je rozdělení pneumatiky na různé části. Tak jako je tomu v případě Sportovní Radiálních pneumatik, je i dezén pneumatiky MICHELIN Power Pure SC rozdělen na tři oblasti:
• středová část z tvrdé gumové směsi, která:
– prodlužuje životnost dezénu protože tvrdá guma se nachází v místě, kde dochází k největšímu namáhání pneumatiky.
– zajišťuje větší reakčnost pneumatiky, protože dezén je celkově tvrdší.
• dvě oblasti na ramenech pneumatiky, kde je naopak měkčí guma, která:
– zajišťuje mimořádnou přilnavost jak na mokrém, tak na suchém povrchu.
– je bezpečná a nabízí maximální úhel náklonu, pokud se pneumatika používá pro sportovnější jízdu.

Zdroj: michelin.cz


 

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!