Dunlop přidá QR kód na nové evropské štítky na pneumatiky

30. května 2012, 0:00

Dunlop, jeden z předních světových výrobců výkonných a vysoce výkonných pneumatik, umístí QR kód na nový evropský štítek, jenž se stane povinnou součástí každé pneumatiky prodávané od listopadu tohoto roku. Nové evropské značení pneumatik standardizovaným štítkem bude zákazníky informovat o třech klíčových vlastnostech pneumatik: valivém odporu, přilnavosti na mokru a hlučnosti.

Uvádění QR kódu na části štítku, která je vyhrazená značce, umožní zákazníkům vyhledat všechny vlastnosti a výkonnostní kritéria pneumatiky, navíc nad rámec tří parametrů uvedených na každém štítku. Inženýři značky Dunlop pracují při vývoji pneumatik s přibližně padesáti kritérii, které budou obsaženy v informacích poskytovaných o každém produktu. Přestože nový štítek zdůrazňuje tři klíčové výkonnostní indikátory, Dunlop si je vědom důležitosti celé škály padesáti indikátorů, které k hodnocení svých pneumatik využívá.

„Štítek je důležitým krokem k tomu, aby se zajistilo, že spotřebitelé po celé Evropě budou více poučeni při výběru produktů, a my toto nařízení vítáme. Jsme přesvědčeni, že nový štítek povede k značnému zvýšení inovačního úsilí v tomto sektoru, což přinese prospěch širokému spektru spotřebitelů,“ uvádí Sanjay Khanna, Managing Director značky Dunlop pro Evropu, Střední Východ a Afriku. „U nás v Dunlopu jsme však přesvědčeni, že nový štítek nepodává úplný obraz o pneumatice. Zaměření se na pouhá tři kritéria neodráží úsilí, které vyvíjíme, abychom vytvořili vysoce kvalitní, stabilní a spolehlivé pneumatiky. Většina specializovaných testů v časopisech nás posuzuje podle 15 kritérií, přičemž my jich v naší společnosti zohledňujeme přes 50. Přidání QR kódu na štítek odráží naše přesvědčení, že by se spotřebitelé měli dívat dál než jen na štítek, a prostřednictvím kódu tak získají přístup k dalším informacím o pneumatice.“

QR kód získá prominentní místo na všech evropských štítcích označujících pneumatiky Dunlop a zavede zákazníky přímo na internet, kde budou moci zjistit všechny výhody produktu, či potenciální alternativní pneumatiky, pokud toho bude zapotřebí. QR kód bude fungovat pro všechny významné aplikace chytrých telefonů a bude součástí každého produktu Dunlop po celé Evropě, který bude povinně označen štítkem pro pneumatiky.

Dunlop bude požadované označení zavádět postupně od 1. června 2012, od kdy Evropská unie povoluje dobrovolné označování, a do maloobchodního prodeje by označené pneumatiky měly postupně dorazit během pětiměsíční zaváděcí lhůty, jež potrvá od června do listopadu. Od 1. listopadu budou všechny pneumatiky Dunlop označeny v souladu s požadavky EU.

Více informací naleznete na stránkách www.dunlop.cz.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!