Letní kampaň Nebuď sněhulák již měsíc informuje řidiče o nevýhodách, jež s sebou přináší používání zimních pneumatik během letního období. Promo tým složený z maskota v obleku sněhuláka a jeho dvou pomocnic navštívil Prahu, Brno a Plzeň a ve všech městech se setkal s pozitivní odezvou.
Kampaň, jež byla zahájena na konci června, reaguje na výsledky výzkumu výrobce pneumatik Dunlop, ve kterých se ukázalo, že pouhých 55% řidičů pravidelně přezouvá své automobily na letní pneumatiky. Během letních měsíců se lidé mohou díky promo týmu, internetovým stránkám a sociální síti Facebook lépe informovat o rozdílech mezi letními a zimními pneumatikami. Kampaň je vedena srozumitelnou a odlehčenou formou komunikace, aby oslovila co nejširší skupinu řidičů. Základní cílem je upozornit na absurditu situace, při které lidé dobrovolně používají zimní vybavení v letním období i přes nesporné nevýhody, jež jim tato volba přináší. Mezi ně patří zejména vyšší spotřeba a hlučnost, delší brzdná dráha, horší ovladatelnost na mokru a rychlejší opotřebovávání.
„Každý den dochází na silnicích k nespočtu nehod, a přesto jsou lidé ochotní riskovat zdraví své i svých blízkých a vyráží na cesty na pneumatikách určených do zcela jiných podmínek. Kdo jiný než výrobce pneumatik by měl informovat o všech nebezpečích a nevýhodách, s nimiž se mohou řidiči setkat při nesprávném výběru obutí pro svůj vůz. Každou pneumatiku testujeme v různých podmínkách, a proto můžeme potvrdit skutečnost, že zimní pneumatiky, které mají dezén i směs navrženou do zimních podmínek, vykazují během letního období výrazně horší vlastnosti než pneumatiky letní.“ uvedla v souvislosti s touto kampaní Katarína Ardová, Cluster Marketing Coordinator Goodyear Dunlop Tires CZ/SK/H.
Promo tým kampaně Nebuď sněhulák oslovuje řidiče osobně nebo za pomocí letáků, na kterých se každý může dočíst veškeré informace o kampani a probíhající fotografické soutěži. Během návštěv jednotlivých měst České republiky zjistili členové promo týmu, že skutečně nejméně 3 z 10 automobilů byly i v měsíci červenci obuté na zimních pneumatikách, což potvrzuje výsledky z uvedeného výzkumu.
Více se o kampani dozvíte na www.facebook.com/nebudsnehulak nebo www.nebudsnehulak.cz.
Komentáře