Bridgestone byl o víkendu 27. – 28. října 2012 hlavním sponzorem závodů v obřím slalomu v rakouském Söldenu, jimiž byla zahájena nová sezóna 2012/2013 Světového poháru v alpském lyžování (Audi FIS Alpine Ski World Cup).
Bridgestone bude stejně jako v uplynulé sezóně partnerem celkem 37 závodů Světového poháru v alpském lyžování, které se uskuteční od října 2012 do března 2013 v osmi evropských zemích s podporou zimních pneumatik Bridgestone.
Bridgestone připravil pro úvodní podnik Světového poháru v Söldenu překvapení v podobě ohromující sochy sjezdaře vyrobené z pneumatik. Umělec Mirko Siakkou-Flodin zpracoval 45 pneumatik Bridgestone tak, aby vyvolávaly dojem fyzické síly, odhodlání a vnitřního napětí svalů lyžaře v plném pohybu.
„Chtěli jsme zdůraznit úzký vztah mezi ovladatelností a výkonem zimních pneumatik Bridgestone a vrcholovým alpským lyžováním,“ řekl José-Enrique Gonzalez, ředitel společnosti Bridgestone Europe zodpovědný za marketing a podporu prodeje na trhu náhradní spotřeby.
Dvoumetrová socha o hmotnosti 500 kilogramů se v průběhu zimy objeví na několika závodech FIS v alpském lyžování. V souladu se sponzorskou smlouvou budou navíc rozmístěna loga značky Bridgestone v prostoru startu, na brankových vlajkách a dresech sportovců společně s nepřehlédnutelnými tabulemi podél trati a v oblasti cíle. Také místní marketingové programy budou zaměřeny na podporu řady zimních pneumatik Bridgestone.
Mirko Siakkou-Flodin, v jehož žilách koluje z poloviny řecká a z poloviny německá krev, proslul svým akčním uměním a sochami vyrobenými ze „šrotu“. S automobilovými díly pracuje již mnoho let. V roce 2009 vytvořil z pneumatik třímetrovou sochu běžícího koně, která nyní stojí v Dubaji.
Čas pro výměnu letních pneumatik za zimní
Alpské lyžování reprezentuje stejné hodnoty orientované na výkon jako zimní pneumatiky Bridgestone: ovládání, rovnováhu, bezpečnost a přilnavost, a mistrovská sezóna pro lyžaře začíná v době vhodné pro výměnu letních pneumatik za zimní. Pneumatiky pro zimní provoz mají speciální konstrukci, aby poskytovaly vyšší úroveň přilnavosti a bezpečnosti v chladných a mrazivých podmínkách. Materiály použité v jejich směsích zůstávají měkké a poddajné i za nižších teplot, zatímco lamelový dezén běhounu zvyšuje „hranový efekt“ a přilnavost na ledu a sněhu.
Výhody i při teplotách „nad nulou“
Tento rozdíl v přilnavosti je ještě výraznější na ledu nebo sněhu. Interní testy společnosti Bridgestone a některé testy prováděné nezávislými organizacemi1 ukazují, že na sněhu může být brzdná dráha na letních pneumatikách téměř třikrát delší než na zimních pneumatikách.
Zimní pneumatiky jsou efektivnější než letní nejen na zmrzlém povrchu, ale poskytují také lepší přilnavost a bezpečnost ve všech zimních podmínkách. Bridgestone jako výrobce pneumatik proto důrazně doporučuje výměnu letních pneumatik za zimní již při příchodu chladnějšího počasí, nikoli až při prvním sněžení.
Zdroj: Tisková zpráva Bridgestone
Komentáře