Dunlop představuje SP StreetResponse pro nadšené řidiče malých městských vozidel

18. března 2010, 0:00

Společnost Dunlop představuje letní pneumatiku SP StreetResponse vyznačující se známou technologií Touch Technology. Pneumatika SP StreetResponse byla specificky vyvinuta s cílem nabídnout řidičům malých městských vozidel dokonalejší jízdní vlastnosti na suchém povrchu, bez kompromisu u výkonu za mokra či valivého odporu.

Nová pneumatika Dunlop SP StreetResponse je první standardní pneumatikou s technologií Touch.



Technologie Touch pro dokonalejší jízdní vlastnosti na suchém povrchu.

Technologie Touch společnosti Dunlop kombinuje několik pokročilých technologií pneumatik jako technologii multiprofilového běhounu (Multi Radius Tread – MRT), specifický systém dosedací plochy patky, plošší profil běhounu a asymetrický dezén běhounu s variabilní výškou. Vlastnosti této technologie zajišťují lepší odezvu vozovky, lepší přesnost řízení a stabilitu při zatáčení, a také zlepšenou přilnavost na suchém povrchu. To zaručuje, že sportovně ladění řidiči dosáhnou dokonalejších jízdních vlastností, které po letní pneumatice vždy požadovali.



„Nová pneumatika Dunlop SP StreetResponse je pravou pneumatikou pro řidiče malých městských vozidel, kteří si chtějí užít řízení v prostředí města – poskytuje prvotřídní spojení výkonu jak za mokrých, tak za suchých podmínek,“ říká Frederic Schilling, Dunlop Brand Director pro Evropu, Střední východ a Afriku.



Optimalizovaný dezén běhounu pro silný výkon při brzdění za mokra.

Optimalizovaný dezén běhounu nové pneumatiky Dunlop SP StreetResponse zajišťuje silný odvod vody, zlepšenou přilnavost i brzdění za mokra pro vynikající výkon v mokrých podmínkách.



Široké obvodové a boční drážky

Široké obvodové a boční drážky zajišťují maximální rozptyl vody a odolnost vůči aquaplaningu.



Dvousměrné lamely a vroubky v centrálním žebru

Kombinace dvousměrných lamel a vroubků v centrálním žebru nabízí vylepšenou přilnavost v zatáčkách na mokrém povrchu.



Lamely ve tvaru L a ve tvaru Z na ramenním dezénovém bloku

Lamely ve tvaru L a ve tvaru Z na ramenních dezénových blocích zajišťují vynikající zrychlení a brzdění na mokré vozovce.



Funkcionalizované polymery

Novou pneumatiku Dunlop SP StreetResponse také charakterizuje pokročilá běhounová směs s funkcionalizovanými polymery, které zajišťují lepší přilnavost za mokra, bez kompromisu u valivého odporu. Funkcionalizované polymery zajišťují silnější interakci mezi silikou a polymerem a lepší distribuci siliky ve směsi. Tím se zajišťuje snížená ztráta energie pro dobré úrovně valivého odporu a zároveň se zlepšují klíčové parametry výkonu jako ovládání a brzdění za mokra.



K dostání v různých rozměrech

Nová pneumatika Dunlop SP StreetResponse bude k dostání v široké škále rozměrů:



145/70R13 71T

155/65R13 73T

155/65R14 75T

155/70R13 75T

155/80R13 79T

165/65R13 77T

165/65R14 79T

165/65R15 81T

165/70R13 79T

165/70R14 81T

175/60R15 81T

175/65R14 82T

175/65R14 86T XL

175/70R13 82T

175/70R14 84T

185/60R14 82T

185/65R14 86T

185/65R15 88T

195/65R15 91T

195/65R15 95T XL



Podkladové informace: Technologie Touch

Technologie multiprofilového běhounu (Multi Radius Tread – MRT) společnosti Dunlop

Pevnější dezén vzorku se zakládá na technologii multiprofilového běhounu (Multi Radius Tread – MRT). Vzorek běhounu je tradičně vyvinut na bázi tří různých profilů. Dezén Dunlop MRT využívá deseti různých profilů, a je proto preciznější. Tlak na povrch pneumatiky je zvládán efektivněji. Výsledkem je značně lepší ovládání rozložení stopy pneumatiky za jízdy. Tvar pneumatiky se mění hladčeji, když se pohybuje z rovné dráhy do zatáčky, což vede k preciznějším a progresivnějším reakcím.



Plošší profil běhounu

Nová generace pneumatik Dunlop se vyznačuje plošším profilem běhounu s kontaktní plochou větší o čtyři až osm procent, v závislosti na rozměru a typu. Plošší profil s větší kontaktní plochou poskytuje lepší impuls, větší stabilitu a vylepšenou odezvu vozovky. Tak pneumatiky reagují rychleji a precizněji.



Asymetrický dezén běhounu a variabilní výška

Asymetrický dezén běhounu s variabilní výškou poskytuje lepší odolnost vůči aquaplaningu. Průběžné centrální žebro zvyšuje stabilitu a preciznost. Asymetrické uspořádání drážek zvyšuje přilnavost na mokrém i suchém povrchu. Masivní vnější ramenní blok poskytuje vynikající ovládání při zatáčení. Řidiči zažijí uvolněnější jízdu díky vylepšenému výkonu pneumatiky jak při jízdě na rovné vozovce, tak při četných zatáčkách.



Specifický systém dosedací plochy patky

Specifický systém dosedací plochy patky posilující pevné spojení mezi pneumatikou a ráfkem vylepšuje ovládání při jízdě a poskytuje zážitek z preciznější jízdy. Pevné spojení představuje vylepšené ovládání a další pozitivum citlivé odezvy na vozovku.



Když se pneumatiky s technologií Touch dotýkají povrchu vozovky, poskytují dokonalou úroveň zpětné vazby. Během jízdy řidiči zažívají odezvu vozovky vlastním tělem. Vnitřní ucho, které ovládá rovnováhu těla, vyhodnocuje seřízení vozidla. Pokud vozidlo nejede po optimální dráze, řidič ucítí nedostatek rovnováhy a napraví to. Když se řidičovy ruce dotýkají volantu, může řidič cítit točivý moment – menší točivý moment znamená horší přilnavost. Sedadlem řidič získává zpětnou vazbu, protože je spojené s odpružením a seřízením přední a zadní nápravy ve spojení s pneumatikami. Zpětnou vazbu získává také pedály, které umožňují řidiči vnímat úroveň přilnavosti podvozkem vozidla při brzdění. Celkový zážitek z jízdy s pneumatikami Dunlop se stává hmatatelnějším, poskytuje řidiči potřebné informace a zdokonaluje jízdu.



Více informací naleznete na stránkách www.dunlop.cz.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!