Bridgestone Europe získal nejvyšší ocenění za uvedení nového produktu

17. dubna 2014, 7:55

Bridgestone získal v Německu prestižní mediální ocenění „Deutscher Mediapreis 2014“ za uvedení městské sportovní pneumatiky Adrenalin RE002 na trh v roce 2013. Akce Bridgestone „Ultimate Experience“ u příležitosti uvedení nové pneumatiky Adrenalin na trh byla zvolena jako nejlepší v kategorii „Media Idea of the Year: brand experience/event“.

Ocenění převzali jménem společnosti Bridgestone Europe zástupci mezinárodní mediální agentury PHD Germany a agentury OMG Fuse, zaměřené na prezentaci značky a sociální média, na slavnostním vyhlášení výsledků ankety Mediapreis, které se uskutečnilo v Mnichově.

Cílovou skupinou prémiové sportovní pneumatiky Bridgestone Potenza Adrenalin RE002 jsou vášniví řidiči, kteří milují sportovní jízdu a touží po vzrušující ovladatelnosti na svém každodenním okruhu po městě. V rámci jejího uvedení na trh bylo záměrem podpořit digitální marketingovou kampaň pozváním 60 předních evropských automobilových blogerů, aby si sami otestovali pneumatiku Adrenalin. Blogeři mohli za doprovodu profesionálních instruktorů prožívat vzrušení z řízení vozu obutého do pneumatik Adrenalin během víkendové akce Bridgestone „Ultimate Experience“ na jedné z nejúžasnějších závodních tratí v Evropě, na okruhu Ascari v jižním Španělsku.

Akce byla přijata s nadšením a okamžitě se o ní na internetu objevily pozitivně vyznívající reportáže. Blogeři během měsíce, který následoval po víkendu „Ultimate Experience“, zveřejnili 89 reportáží, fotografie, videa a články na motoristických webových portálech a sociálních sítích Facebook, YouTube, Flickr a Twitter, které zaznamenaly více než 372.000 jedinečných návštěvníků a 806.000 návštěv.

„Tím, že jsme blogerům umožnili vyzkoušet si pneumatiku Adrenalin na okruhu Ascari, jsme urychlili šíření zprávy o jejím uvedení na trh po digitální dálnici,“ říká Jake Rønsholt, ředitel pro korporátní a značkovou komunikaci společnosti Bridgestone Europe.

Související články

Bridgestone získal ocenění „Technologie pneumatik roku“ za svou technologii „ologic“
Bridgestone získal ocenění „Technologie pneumatik roku“ za svou technologii „ologic“

Technologie Bridgestone „ologic“ byla zvolena „Technologií pneumatik roku 2014“ (Tire Technology of the Year 2014) v anketě odborného časopisu Tire Technology International, která oceňuje inovativní přístup a dokonalé provedení v konstrukci pneumatik. Bridgestone vyvinul technologii „ologic“ pro revoluční elektromobil i3 s cílem zajistit budoucnost s trvale udržitelnou mobilitou. Ocenění převzal Emilio Tiberio, ředitel vývoje osobních […]

Ženevský autosalon 2014 – Bridgestone sází na trvalou udržitelnost
Ženevský autosalon 2014 – Bridgestone sází na trvalou udržitelnost

Expozice značky Bridgestone na 84. mezinárodním autosalonu v Ženevě, který se koná od 4. do 16. března 2014, je zaměřena především na trvalou udržitelnost, jak dokládají například inovativní recyklovatelné pneumatiky AirFree, nově vyvinuté pneumatiky „ologic“ pro elektromobil i3 a nejnovější generace hospodárných pneumatik Ecopia. Na obrazovce LCD v zadní zóně stánku s plochou 300 m² přibližuje Bridgestone […]

BMW Driving Experience vstupuje do nové éry na pneumatikách Bridgestone
BMW Driving Experience vstupuje do nové éry na pneumatikách Bridgestone

Bridgestone – největší výrobce pneumatik a pryže na světě – byl již pošesté v řadě vybrán jako exkluzivní dodavatel pneumatik pro BMW Driving Experience. Letošní edice specializovaných řidičských kurzů se opět zaměřuje na zlepšování dovedností jednotlivých řidičů, zvyšování bezpečnosti jízdy a výcvik techniky sportovní jízdy. Všechny vozy BMW, používané v rámci akcí BMW Driving Experience, […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!