Bridgestone je oficiálním globálním partnerem olympijských her

27. června 2014, 11:40

Společnost Bridgestone Corporation (Bridgestone) uzavřela smlouvu s Mezinárodním olympijským výborem. Na jejím základě se největší výrobce pneumatik a pryže na světě stal oficiálním globálním partnerem TOP až do Letních olympijských her 2024. Tato informace byla zveřejněna v Tokiu na tiskové konferenci u příležitosti slavnostního podepsání smlouvy o partnerství TOP za přítomnosti prezidenta Mezinárodního olympijského výboru Thomase Bacha, generálního ředitele a předsedy představenstva společnosti Bridgestone (Masaaki Tsuyi), a dalších vysokých představitelů obou smluvních stran a pozvaných hostů.

Partnerství společnosti Bridgestone s olympijskými hrami a olympijským hnutím je účinné s okamžitou platností a poprvé se aktivně projeví na Letních olympijských hrách 2016 v Riu. Bridgestone navíc získal pro rok 2016 práva pro aktivaci sponzoringu v Brazílii, Koreji, Japonsku a USA. Od začátku roku 2017 budou aktivační práva rozšířena na celý svět a budou zahrnovat Zimní olympijské hry 2018 v Pchjongčchangu, Letní olympijské hry 2020 v Tokiu a Zimní olympijské hry 2022 a Letní olympijské hry 2024 ve městech, která budou vybrána Mezinárodním olympijským výborem. Smlouva zahrnuje také aktivační práva na všechny mládežnické olympijské hry, které se budou konat v letech 2017 až 2024.

Sponzorská smlouva společnosti Bridgestone zahrnuje následující produktové kategorie: systémy seizmické izolace budov, které se používají k ochraně konstrukcí před zemětřesením; jízdní kola bez motoru, jejichž konstrukci Bridgestone inovuje více než 60 let; a kompletní řada pneumatik z produkce této společnosti. Bridgestone je tak Oficiální pneumatikou olympijských her.

Tsuya, generální ředitel a předseda představenstva společnosti Bridgestone, ke sponzorství TOP poznamenal: „Bridgestone je jako globální společnost nadšen, že se stal partnerem celého olympijského hnutí a že může podporovat organizace, které dávají dohromady nejen sportovce z celého světa na největší sportovní přehlídce, ale tuto oslavu sportu kombinují také se službou komunitám, sociální odpovědností, respektováním různorodosti a oddaností základním olympijským principům.“ A následně dodal: „Těšíme se na dlouhé a oboustranně výhodné partnerství, na jehož základě budeme komunikovat v globálním měřítku naše aktivity ve prospěch společnosti a poselství naší značky.“

Prezident Mezinárodního olympijského výboru Bach řekl: „Program TOP je skutečně globálním sponzorstvím, které je přínosem pro všechny budoucí organizátory her a všechny národní olympijské výbory a jejich sportovce. Díky tomu se mohou olympijských her zúčastnit sportovci z celého světa, a nikoli pouze z největších zemí. Bridgestone je ve svém oboru globálním lídrem a my jsme potěšeni, že tuto společnost můžeme přivítat v našem programu TOP. Jsme nadšeni z dlouhodobého závazku této společnosti vůči olympijskému hnutí.“

Partnerství, vzniklé na základě oboustranného výběru, poskytuje společnosti Bridgestone strategickou globální platformu, která jí umožní oslovovat zákazníky novými aktivačními a komunikačními metodami, zvyšovat povědomí o svých značkách a technologiích a pokračovat v globalizaci svého podnikání podporou svých hrdých týmových kolegů po celém světě.

Tiskové konference se rovněž zúčastnili: John Coates, viceprezident Mezinárodního olympijského výboru; Tsunekazu Takeda, předseda marketingové komise Mezinárodního olympijského výboru, prezident Japonského olympijského výboru a viceprezident Organizačního výboru Letních olympijských a paralympijských her 2020 v Tokiu; Yoshiro Mori, prezident Organizačního výboru Letních olympijských a paralympijských her 2020 v Tokiu; Naoko Takahashi, výkonný člen představenstva Mezinárodního olympijského výboru a držitel zlaté medaile v maratonu z olympiády v Sydney; a Kosuke Kitajima, zlatý medailista v plavání (prsa) z olympijských her v Aténách a Pekingu.

Bridgestone naplňuje svou misi „Sloužit společnosti poskytováním vynikající kvality“ a podporuje základní olympijské principy, jejichž cílem je dosáhnout toho, aby sport sloužil harmonickému vývoji lidstva, s výhledem na prosazování mírové společnosti a zachování lidské důstojnosti.

Související články

Bridgestone je exkluzivním dodavatelem pneumatik pro eTourEurope
Bridgestone je exkluzivním dodavatelem pneumatik pro eTourEurope

Dne 17. května 2014 bude v Mnichově odstartována okružní jízda eTourEurope s podtitulem 9 hlavních měst za 9 dní. Na cestu Evropou se vydá 13 týmů v elektromobilech s cílem upozornit na pozoruhodné pokroky v oblasti elektrické mobility a rostoucí potřebu rychlonabíjecích stanic. Kromě německých posádek se na start postaví dva týmy z České republiky […]

Sponzorství s dokonalou přilnavostí – Bridgestone ve Světovém poháru v alpském lyžování 2013/14
Sponzorství s dokonalou přilnavostí – Bridgestone ve Světovém poháru v alpském lyžování 2013/14

Světový pohár v alpském lyžování 2013/2014 (FIS Audi Ski World Cup) byl zahájen 23. října 2013 v alpském Söldenu – a Bridgestone byl opět u toho. Světová jednička ve výrobě pneumatik a pryže je již třetí sezonou sponzorem nejvyšší soutěžní úrovně v alpském lyžování, přičemž rozsáhlé zpravodajství v mezinárodních médiích používá jako komunikační platformu. Bezpečnost, […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!