Bridgestone se vrací s novou lyžařskou sezonou na zasněžené svahy

, 2. listopadu 2015, 9:04

Bridgestone, největší výrobce pneumatik a gumárenských produktů na světě, zahajuje pátou vzrušující sezonu sponzorství Světového poháru v alpském lyžování (Audi FIS Alpine Ski World Cup), které je součástí aktivit zaměřených na zvyšování bezpečnosti silničního provozu v zimě.

Alpy se již radují z prvního sněhu a Bridgestone je připraven na novou lyžařskou sezonu, která začala 24. října prvními závody Světového poháru v alpském lyžování (Audi FIS Alpine Ski World Cup). Bridgestone bude v rámci podpory řady prémiových zimních pneumatik Blizzak sponzorovat v letošní sezoně 2015/2016 ne méně než 38 podniků Světového poháru v sedmi zemích.

Hlavní sponzor
Diváci v místě konání závodů i miliony televizních diváků po celé Evropě spatří loga značky Bridgestone v prostoru startu, na brankových vlajkách, dresech sportovců a tabulích podél trati a v prostoru cíle. V místech konání vybraných závodů bude rovněž postaven speciální propagační stánek Bridgestone. Chybět nebude ani proslulá socha sjezdaře vyrobená výhradně z použitých pneumatik, která symbolizuje pokračující podporu tohoto sportu od značky Bridgestone.

Jake Rønsholt, generální ředitel obchodní jednotky Consumer Business Unit ve společnosti Bridgestone Europe, k tomu říká: „Světový pohár v alpském lyžování Audi FIS Alpine Ski World Cup je ideální příležitostí k prezentaci prémiových zimních pneumatik Bridgestone. Řidiči v zimě čelí stejným výzvám jako vrcholoví lyžaři v alpských disciplínách: potřebují nejvyšší možnou úroveň ovladatelnosti, vyváženost, bezpečnost a přilnavost."

Podpora bezpečného provozu v zimě
Sponzorství Světového poháru v alpském lyžování (Audi FIS Alpine Ski World Cup) je zimní částí evropské bezpečnostní kampaně společnosti Bridgestone, která zdůrazňuje klíčovou roli pneumatik jako „jediného bezpečnostního systému vozidla, který udržuje kontakt s vozovkou“. Televizní spot s tímto poselstvím je aktuálně vysílán v Německu, Polsku a Francii jako součást podpory lyžařského sponzorství společnosti. Bridgestone připravil předváděcí stánek, který se objeví na vybraných podnicích Světového poháru v alpském lyžování, aby podpořil šíření poselství z televizního spotu během zimní sezony, kdy je přilnavost pneumatik ještě důležitější než v ostatních ročních obdobích.

Bridgestone se snaží prostřednictvím televizních přenosů z míst konání závodů Světového poháru v alpském lyžování (Audi FIS Alpine Ski World Cup) zvyšovat povědomí o své značce po celé Evropě a umocnit vliv sponzorství na lokálních trzích s cílem propagovat vynikající provozní vlastnosti prémiových zimních pneumatik Bridgestone, které jsou pravidelně potvrzovány nezávislými testy pneumatik, publikovanými nejrespektovanějšími časopisy a organizacemi v Evropě. Součástí sponzorství jsou navíc programy pro VIP, které umožňují společnostem koncernu Bridgestone zvát na závody své zákazníky a koncové spotřebitele.

Přechod na zimní čas… přechod na zimní pneumatiky!
Zahájení sezony Světového poháru v alpském lyžování (Audi FIS Alpine Ski World Cup) je také ideálním okamžikem pro evropské motoristy, aby přezuli na zimní pneumatiky. Mezi spotřebiteli se postupně zvyšuje povědomí o tom, že zimní pneumatiky nabízejí oproti letním pneumatikám ve všech zimních podmínkách výrazně lepší výkony v disciplínách brzdění, ovladatelnosti a bezpečnosti. Nezávislé i interní testy opakovaně dokazují, že na sněhu může být brzdná dráha s letními pneumatikami téměř třikrát delší než se zimními pneumatikami!

Jaké výhody nabízejí zimní pneumatiky v porovnání s letními, se můžete v následujícím videu:

Související články

Bridgestone představil novou generaci zimních pneumatik pro SUV
Bridgestone představil novou generaci zimních pneumatik pro SUV

Bridgestone Europe představil novou zimní pneumatiku Blizzak DM-V2 pro vozidla kategorií SUV a CUV. Pneumatika Bridgestone Blizzak DM-V2 má zcela nový dezén a směs nové generace, díky nimž poskytuje řidičům ještě lepší kontrolu nad vozem při jízdě na ledu a sněhu, v rozbředlém sněhu a dalších nepříznivých zimních podmínkách. Pneumatika Blizzak DM-V2 se může v porovnání […]

Bridgestone radí motoristům před zimní sezonou
Bridgestone radí motoristům před zimní sezonou

Bridgestone, největší výrobce pneumatik a gumárenských produktů na světě, aktivně podporuje bezpečnost silničního provozu v rámci svých rozmanitých kampaní. S přicházejícím podzimem nastává v životě motoristů období příprav na nejchladnější část roku, v níž dramaticky roste riziko vážných nehod kvůli nepříznivému počasí. Bridgestone proto s předstihem připomíná všechny zásadní body pečlivé přípravy osobního automobilu na […]

Bridgestone: Přechod na zimní čas…přechod na zimní pneumatiky!
Bridgestone: Přechod na zimní čas…přechod na zimní pneumatiky!

S přechodem na zimní čas nastala v Evropě vhodná doba k přezutí na zimní pneumatiky – tento postup doporučuje Bridgestone, největší výrobce pneumatik a gumárenských produktů na světě. Buďte připraveni na cokoli Posunutí ručiček o hodinu zpět, k němuž došlo 25. října, připomnělo motoristům, aby se vrátili nejen k zimnímu času, ale i k zimním pneumatikám! Ve vyšších […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!