Bridgestone uzavřel partnerství se slovenským prodejcem pneumatik A.R.S.

, 20. listopadu 2015, 8:22

Bridgestone, největší výrobce pneumatik a gumárenských produktů, se stal majoritním vlastníkem společnosti A.R.S., která patří mezi největší subjekty na slovenském trhu s pneumatikami. Spojení obou společností zaručí stabilní růst A.R.S. a zpřístupní zákazníkům nejkvalitnější produkty a služby nejvyšší úrovně.

A.R.S. spol. s r.o. se sídlem v Banské Bystrici působí na trhu od roku 1992. Tato společnost si postupně vybudovala vedoucí postavení v oblasti poskytování řešení pro fleetové zákazníky, která snižují jejich celkové náklady na pneumatiky. Společnost pokrývá celý slovenský trh a vlastní jednu provozovnu k protektorování pneumatik a 8 servisních dílen, které budou působit pod zastřešujícím označením „Partner Bridgestone“.

„Bridgestone a A.R.S. jsou dvě přední společnosti, které dlouhodobě působí na trhu pneumatik pro osobní a užitková vozidla. Jsem přesvědčen o tom, že díky našemu pokrytí trhu, zkušenostem a orientaci na naše zákazníky i zaměstnance budeme schopni dále rozvíjet tuto silnou organizaci s velkým potenciálem pro obě strany,“řekl Antonio Iannetta, ředitel obchodní jednotky Commercial Business Unit ve společnosti Bridgestone East Europe.

A.R.S. se také stane součástí sítě výrobce protektorů Bandag, který patří společnosti Bridgestone. Jedná se o zásadní krok v souladu se servisní strategií, zaměřenou na maximalizaci životnosti pneumatik a výhodnou správu koster pneumatik ve vozovém parku. Kombinace silných stránek a technického know-how společností A.R.S. a Bridgestone podpoří jejich působení na slovenském trhu pneumatik pro užitková vozidla.

„A.R.S. a její zaměstnanci získají začleněním do koncernu Bridgestone Group nové příležitosti k dalšímu rozvoji našich specializovaných, profesionálních služeb a posílení našich hodnot. Těšíme se na úspěšnou spolupráci s týmem Bridgestone,“řekl Miroslav Kostiviar, zakladatel a majitel společnosti A.R.S..

„Slovensko má pro zahraniční investory mnoho výhod, mezi něž patří rostoucí ekonomika, příznivá geografická poloha, kvalifikovaná pracovní síla a významná výroba automobilů. Kromě toho je navázání partnerství s místním předním prodejcem konzistentní s naší evropskou strategií, která se dlouhodobě zaměřuje na posilování přítomnosti společnosti Bridgestone v oblasti pneuservisů, podporu podnikavého ducha našich partnerů a investice do protektorování pneumatik s držiteli frančízy Bandag. Toto partnerství potvrzuje náš společný integrovaný přístup, v němž jsou nové pneumatiky, protektory a servisní služby hlavními prvky našeho programu Total Tyre Care, který snižuje provozní náklady na pneumatiky ve vozových parcích,“poznamenal Steven De Bock, ředitel obchodní jednotky Commercial Business Unit ve společnosti Bridgestone Europe.

Související články

Bridgestone: Přechod na zimní čas…přechod na zimní pneumatiky!
Bridgestone: Přechod na zimní čas…přechod na zimní pneumatiky!

S přechodem na zimní čas nastala v Evropě vhodná doba k přezutí na zimní pneumatiky – tento postup doporučuje Bridgestone, největší výrobce pneumatik a gumárenských produktů na světě. Buďte připraveni na cokoli Posunutí ručiček o hodinu zpět, k němuž došlo 25. října, připomnělo motoristům, aby se vrátili nejen k zimnímu času, ale i k zimním pneumatikám! Ve vyšších […]

Bridgestone představil první pneumatiku vyrobenou kompletně z přírodního kaučuku keře guayule
Bridgestone představil první pneumatiku vyrobenou kompletně z přírodního kaučuku keře guayule

Společnost Bridgestone Corporation úspěšně vyrobila pneumatiky pro osobní vozy se 100% podílem přírodního kaučuku z pouštního keře guayule, který roste ve vyprahlých oblastech. Pneumatiky vyrobené v japonském Technickém středisku Bridgestone jsou mimořádně pozoruhodné tím, že byly vyrobeny z přírodního kaučuku keřů guayule, vypěstovaných společností Bridgestone v jejím centru pro výzkum procesu získávání biokaučuku BPRC (Biorubber […]

Bridgestone podporuje zaměstnanost mladých lidí
Bridgestone podporuje zaměstnanost mladých lidí

Bridgestone se zavázal podporovat iniciativu Evropský pakt pro mládež, společnou snahu podnikatelských lídrů a EU rozvíjet a prohlubovat partnerství mezi ekonomickými subjekty a vzdělávacími institucemi zaměřená na podporu zaměstnatelnosti mládeže a jejího začleňování do společnosti. Závazek podepsal 17. listopadu Franco Annunziato, generální ředitel a prezident Bridgestone EMEA, na summitu Enterprise 2020, mezi jehož sponzory patřila […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!