Nová generace pneumatik Goodyear pro smíšený provoz umožňuje provozovatelům ušetřit pen&iacut

13. září 2010, 0:00

Společnost Goodyear uvedla na trh nové pneumatiky Omnitrac Mixed Service Steer II (MSS II – pro smíšený provoz – řízenou nápravu) a Omnitrac Mixed Service Drive II (MSD II – pro smíšený provoz – hnanou nápravu) – pneumatiky kombinující vynikající výkon ve výborném záběru mimo vozovku, vylepšený kilometrový výkon a lepší brzdění na mokrém povrchu.

Pneumatiky MSS II a MSD II jsou prvními výrobky zbrusu nové generace pneumatik pro smíšený provoz specificky vytvořené, aby vyhověly náročným požadavkům stavebního průmyslu a vozidlům operujícím jak v podmínkách na vozovce, tak mimo ni.

Tyto pneumatiky nové generace pro smíšený provoz jsou součástí konceptu technologie Goodyear Max, která kombinuje nejnovější materiály s revolučním dezénem, aby zlepšila celkový výkon.

Pomoc výsledkům provozovatelů
Pneumatiky Goodyear Omnitrac MSS II a MSD II pomáhají provozovatelům ušetřit peníze několika způsoby. Inovativní technologie a výrobní proces, jako optimalizovaná konstrukce kostry, poskytují vysokou odolnost a vynikající protektorovatelnost. Tím se rozumí skutečné, hmatatelné výhody pro provozovatele ve smyslu zlepšené odolnosti vůči poškození v drsných podmínkách smíšeného provozu, odolnost vůči šíření koroze a zvýšená pevnost.

Důmyslný dezén pneumatik nové generace navíc znamená, že pneumatika MSD II nabízí o 17 % vyšší potenciál kilometrového proběhu a MSS II a MSD II také poskytují dobré úrovně valivého odporu, což je další výhodou v oblasti nákladů.
K dispozici s technologií DuraSeal

Pneumatiky MSS II a MSD II jsou také doplňkově k dispozici s inovativní technologií DuraSeal, která je jedinečná u pneumatik Goodyear Omnitrac pro smíšený provoz. Tato vlastnost patentovaná společností Goodyear zastavuje únik vzduchu, pokud běhounem pronikne předmět o velikosti do 6 mm v průměru, díky zapuštěné vrstvě těsnící hmoty v bloku běhounu. I pokud se předmět z pneumatiky vyjme, těsnící hmota stále zabraňuje ztrátě vzduchu. To znamená, že nákladní vozidla, která mohou utrpět defekt běhounu, nemusí být typicky odstavena mimo provoz, aby mohla být opravena, což by vedlo k nákladnému prostoji.

V průmyslu první pneumatiky super single drive pro smíšený provoz
Společnost Goodyear také vyrábí pneumatiky MSD II super single drive v rozměrech 385/55R22.5 a 495/45R22.5. Tyto inovativní pneumatiky byly vyvinuty ve spojení s nákladními vozy Mercedes a Renault a nabízejí výraznou úsporu hmotnosti.

Lepší záběr a přilnavost za mokra
Tyto nové pneumatiky také poskytují výrazná zlepšení oproti svým předchůdcům v klíčových ukazatelích výkonu – v záběru a přilnavosti za mokra. Například kombinace pneumatik MSS II a MSD II přináší o nemalých 6 % lepší záběr mimo vozovku, zatímco výkon na mokrém povrchu se také zlepšil: brzdění na mokré vozovce je o 3 % lepší a kruhové testy za mokra ukazují, že tato kombinace pneumatik poskytuje o 2 % lepší přilnavost při jízdě na mokré vozovce. Všechny tyto výhody ukazují, jak kombinace MSS II a MSD II umožňuje provozovatelům maximalizovat operační výkon a ušetřit peníze.

Připraveni na rok 2012
Za několik málo let vstoupí v platnost nové nařízení EU o požadavcích na minimální výkon pneumatik. S pneumatikami Omnitrac MSS II a MSD II si mohou provozovatelé být jisti vědomím, že jejich pneumatiky tyto požadavky splňují. Protože obě pneumatiky vyhovují nařízení EU 661 o valivém odporu a hluku už dva roky před jeho právním účinkem, provozovatelé obouvající MSS II a MSD II dnes mohou zůstat v jistotě, že budou kryti, až přijde rok 2012. 

 

 

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!