Bandag chystá expanzi pod křídly společnosti Bridgestone

, 4. listopadu 2010, 0:00

Společnost Bridgestone Corporation získala přední značku protektorů Bandag v roce 2006 a o dva roky později převedla její evropské aktivity pod křídla své pobočky Bridgestone Europe.

V současnosti jsou již veškeré hlavní provozy Bandagu plně začleněny do organizace Bridgestone Europe a prodejní a servisní týmy byly integrovány do národních prodejních zastoupení značky Bridgestone.

Lepší služby v oblasti protektorů
Sloučení s firmou Bandag přineslo společnosti Bridgestone výrazné výhody. Protektorování patří mezi důležité služby poskytované fleetovým zákazníkům a přibližně 40 % trhu náhradní spotřeby v segmentu pneumatik pro nákladní vozidla v Evropě patří protektorům. Bandag tak výrazně zvyšuje potenciál pro další rozvoj společnosti Bridgestone.

„Bandag má velmi komplexní nabídku produktů a technických služeb,“ říká Gerry Duffy, viceprezident pro prodej a marketing společnosti Bridgestone Europe. „Silné postavení si udržuje například v segmentech silničních a terénních pneumatik a pneumatik pro městské autobusy. Díky balíčkům kombinovaných dodávek pneumatik Bridgestone a protektorů Bandag můžeme provozovatelům vozových parků nabídnout nejlepší řešení v dané kategorii.“

Bridgestone plánuje zachovat současný model podnikání pod značkou Bandag beze změn. Jednotlivé aktivity proto zůstanou rozděleny v rámci konceptu Bandag „Six Gears“ do následujících skupin: produkty, nástroje, služby s přidanou hodnotou, podpora prodeje, fleetové programy a řešení pro obchodní poradenství. „Naším cílem je posílit a rozšířit podnikání skupiny Bandag,“ říká Steven Janssens, senior manager nové organizační jednotky společnosti Bridgestone, která je zaměřena na správu frančízových podniků v oblasti protektorů.

Nová struktura značek protektorů
Výše uvedený cíl se odráží v nové struktuře značek protektorů společnosti Bridgestone. V souladu s globální strategií používání značek změní řada špičkových produktů Bridgestone Qualitread postupně název na Bridgestone Retread a zaměří se na poskytování nejnovějších protektorů a směsí Bridgestone evropskému sektoru dálkové dopravy. Bridgestone Retread bude také stát na vrcholu cenového spektra a soustředí se na kontrakty uzavřené na základě nákladů na kilometr a celkového počtu ujetých kilometrů.

Řada produktů Bandag Premium pro specifické aplikace bude cenově posazena mírně pod značkou Bridgestone Retread, avšak nad produktovou řadou Bandag Standard, která bude posílena o dezény Bridgestone. „V roce 2010 uvedeme 7 nových produktů,“ prohlásil Janssens, „včetně 2 nových unikátních dezénů a 5 dezénů Bridgestone.“

Prodejní síť se neustále rozrůstá
Bandag má v Evropě více než 140 frančísových dealerů, mezi něž patří i prodejci Qualitread, k jejichž začlenění došlo po fúzi, a plánuje další rozšíření své prodejní sítě. Přestože někteří dealeři značky Bandag spolupracují s konkurenčními výrobci pneumatik, neplánuje Bridgestone v tomto ohledu žádné změny. „Naprosto respektujeme vztahy s ostatními,“ říká Duffy. „Bandag je pro nás podnikání – nikoli jen pouhá značka.“

Poté, co byl Bandag plně integrován, očekává Bridgestone silný růst v oblasti protektorů. „Protektory Bridgestone a Bandag nabízejí dopravcům porovnatelné provozní vlastnosti a životnost jako nové pneumatiky při výrazně nižších nákladech,“ říká Janssens. „Je to také dobré ekologické řešení, které spotřebuje o 75 % méně energie a přírodních zdrojů než výroba nové pneumatiky a zároveň zmenšuje počet pneumatik odsouzených k likvidaci.“
 

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!