Úspěchy franchisové sítě BESTDRIVE

17. ledna 2013, 17:01

Servisní síť BestDrive patří v České republice k průkopníkům rozvoje franchisy v oblasti pneuservisu a autoservisu. Prvního franchisanta – tehdy ještě pod značkou Barum – získala síť už v roce 1996. Další rozvoj mateřské společnosti ContiTrade Services s.r.o. nasměroval i celou servisní síť k nové značce. V roce 2009 proběhlo přejmenování celé servisní sítě z Barum na BestDrive a dále pokročil rozvoj konceptu servisní sítě s novým logem. Servisy v žlutomodrých barvách už nejsou synonymem „jen“ profesionální pneuservisy“, ale i flexibilní autoservisy.

Koncept franchisy BestDrive je natolik úspěšný, že se postupně implementuje i v dalších evropských, ale i asijských zemích. Ve všech lokalitách, do kterých koncern Continental AG expanduje prostřednictvím servisních sítí. Servisy značky BestDrive najdete ve Švédsku, Španělsku, Malajsii nebo i Číně, JAR či Austrálii.

BestDrive v České republice na začátku roku 2013 čítá celkem 168 servisů. 71 poboček je vlastněných mateřskou společností ContiTrade Services a dalších 97 poboček je provozovaných franchisantem.

Rok 2012 byl věnovaný stabilizaci franchisových poboček a dalšímu propracovávání konceptu. Tomu odpovídá i nárůst počtu poboček – o 2 ve srovnání s předchozím rokem. BestDrive je tak stále servisní sítí s jednou z největších hustot pokrytí celé České republiky. Kromě hustoty je pro většinu zákazníků zásadní i kvalita a standardizace služeb i produktů, které se v síti nabízí. Oceňují to jak firemní zákazníci s vozovými parky, které často provozují po celé republice, tak i soukromí řidiči, který si servis BestDrive najdou vždy blízko svého domova.

Rok 2013 bude v BestDrive ve znamení rozšiřování franchisové sítě. Přes vysokou penetraci republiky servisními body BestDrive jsou na mapě České republiky stále místa, které mají pro koncept vysoký obchodní potenciál a kde se firma chce dál s konceptem BestDrive vyvíjet. Na druhou stranu i na pneuservisním a autoservisním trhu je pořád mnoho samostatných podnikatelských subjektů, kteří hledají toho správného franchisora a kteří se aktivně zajímají o to, stát se členem sítě BestDrive. Těm může BestDrive, jako jeden z mála u nás, nabídnout dlouhodobé vlastní zkušenosti s provozováním servisní sítě pneuservisů a autoservisů, poskytnout kompletní poradenství i podporu v jejich podnikání.

Tisková zpráva ContiTrade Services

Související články

BestDrive: Pneuservis roku 2013
BestDrive: Pneuservis roku 2013

Svaz prodejců a opravářů motorových vozidel České republiky (SAČR) každoročně vyhlašuje celostátní soutěž o „Pneuservis roku“ v České republice. Letos historicky poprvé na základě odborné komise získal toto ocenění BestDrive – se svým „vlajkovým“ servisem v Praze na Novostrašnické ulici. Vedoucím strašnického pneuservisu je pan Adam Zikmund. Vítězný pneuservis byl otevřen dne 24.října 2008, tehdy […]

První český BestDrive v barvách Continental
První český BestDrive v barvách Continental

Historie servisní sítě značky BestDrive se v České republice začala psát v roce 2009. Tehdy se sítě prodejen a servisů Barum, Barum Centrum Praha a Pneubox sjednotily pod značku BestDrive. Síť zůstala s původním názvem Barum spojena přes původní – žlutomodrou barvu. Setrvání u této barvy mělo i druhý – pragmatičtější důvod. Kompletní jednorázové přebarvené […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!