Společnost Inter Cars, známý dovozce automobilových dílů, si pro komunikaci své nově vznikající autoservisní sítě Q-SERVICE vybrala agenturu Rubikon PR. Rubikon PR pro Inter Cars zajistí jak produktovou komunikaci autoservisní sítě, tak i korporátní komunikaci Inter Cars.
Obě firmy se na spolupráci dohodly již během července a v průběhu prázdninových měsíců připravují společně plán komunikace na hlavní sezónu roku. Rubikon PR pro autoservisní síť kromě kompletního PR servisu zajistí také správu sociálních sítí.
„Pro Inter Cars je spolupráce s PR agenturou velkým krokem vpřed. Myslím, že navázání takové spolupráce dokazuje naši víru v budoucnost Q-SERVICE a věříme, že Rubikon PR nám pomůže zvýšit povědomí o naší autoservisní sítí a případně do našich servisů přiláká nové zákazníky či dokonce obchodní partnery“ – říká Ivan Včelička, marketingový manažer Inter Cars.
Komunikaci Inter Cars a její autoservisní sítě Q-SERVICE, stejně tak jako správu sociálních sítí, bude mít v Rubikon PR na starosti Ondřej Duffek.
„Důvěra, kterou do nás v Inter Cars vložili, je pro nás zavazující. Věříme, že naší komunikací pomůžeme představit lidem Q-SERVICE jako kvalitní a důvěryhodné místo k servisování jejich automobilů,“ – řekl Šimon Rákosník, managing partner Rubikon PR.
O Q-SERVICE
Q-SERVICE (Quality-Service) je mezinárodní servisní síť profesionálních nezávislých autoservisů. Každý členský autoservis musí trvale plnit standardizovaná kritéria s ohledem na kvalitu a profesionalitu poskytovaných služeb, díky kterým nabízí motoristům kompletní odbornou péči pro automobily všech značek. Kromě České republiky, kde působí od roku 2009 a má zde již přes 50 členských servisů, naleznete Q-SERVICE také na Slovensku, v Chorvatsku, Maďarsku, Polsku, Bulharsku a Rumunsku.
Komentáře