Že efektivní, příjemné a moderní služby nenabízí v oblasti autoopravárenství jen ti největší hráči na trhu, za nimiž stojí celé marketingové IT týmy, můžeme pozorovat například u nezávislého autoservisu Auto RUPEXIM z Vestce u Prahy.
Je ale pravdou, že Auto RUPEXIM již v dnešní době mezi „malé“ autoservisy rozhodně nepatří. Je například autorizovaným partnerem mezinárodní servisní sítě Q-SERVICE, sítě pneuservisů 4Fleet a smluvním partnerem několika významných pojišťoven a asistenčních služeb.
„Snažíme se zefektivnit a zpříjemnit svým zákazníkům starosti o servis jejich vozidel. Mezi nové služby, které jsme spustili od roku 2014, patří především možnost on-line objednání do servisu, což začíná být dnes již běžnou službou, ale především on-line nahlížení do servisní historie vozidel zákazníka. Zákazník má tak kdykoli odkudkoli přehled o tom, kdy a co se na jeho vozidlech opravovalo, jaké díly byly použity, a v neposlední řadě si může stáhnout celý účet ve formátu PDF. Na sezónu přezouvání připravujeme spuštění interaktivního kalendáře pro objednání na pneuservis, díky kterému zákazník uvidí volné termíny a sám si z pohodlí domova či kanceláře zarezervuje čas, který mu nejvíc vyhovuje. Odpadne mu tak nutnost kontaktovat nás telefonicky a složitě s asistentkou hledat volný a pro něho vyhovující termín“ – říká manažer autoservisu David Radev.
Na stránkách autoservisu RUPEXIM zákazníci naleznou například i konfigurátor litých kol, ale především mnoho informací o legislativě a problematice oprav nových vozidel, která jsou ještě v záruce.
Komentáře