Infografika KPMG: Automobilový průmysl – Kdo je připraven sklidit úrodu?

, 26. ledna 2015, 17:48

V návaznosti na studii celosvětové sítě poradenských společností KPMG Global Automotive Executive Survey 2015 Vám představujeme infografiku, která reflektuje některé zajímavé trendy, které v automobilovém průmyslu dle jeho zástupců panují.

Vedoucí manažeři z automobilového sektoru se v infografice zamýšlejí nad tím, podle čeho se zákazníci při nákupu auta rozhodují, o jaké alternativní pohony se nejvíce zajímají nebo kdy pro ně budou samořiditelná vozidla běžnou záležitostí.

Celá studie přinesla několik zjištění a prognóz:
    – Zákazníci budou klást větší důraz na bezpečnost, spotřeba a životnost
    – Klesají prodeje velkých automobilů, trhu budou vládnout kompaktní vozidla
    – Pro výrobce je prioritou růst na rozvíjejících se trzích
    – Klesá význam alternativních technologií, služeb mobility či konektivity vozidel
    – Zmenšování spalovacích motorů je i nadále investiční prioritou do pohonných jednotek v následujících pěti letech
    – Realita samořiditelných vozidel je vzdálenější, než by se zdálo podle pozornosti médií

Související články

Automobilový průmysl: zvítězí nové technologie  nad tradičními směry?
Automobilový průmysl: zvítězí nové technologie nad tradičními směry?

Výsledky průzkumu celosvětové sítě poradenských společností KPMG Global Automotive Executive Survey 2015, který se letos konal již pošestnácté. Zjišťoval názory 200 vedoucích pracovníků v automobilovém průmyslu, a to z řad výrobců, dodavatelů, obchodníků, poskytovatelů finančních služeb a pronajímatelů z celého světa. Tradiční řešení místo odvážných vizí Inovativní koncepty, které v dlouhodobém horizontu zásadně změní celý automobilový […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!