CONTITECH: Výměna ozubeného řemene bez chyb

, 12. ledna 2017, 12:47

Při výměnách ozubeného řemene se často dělají různé fatální chyby. Proto skupina CONTITECH POWER TRANSMISSION GROUP připravila pro mechaniky podrobný návod na instalaci rozvodových sad CT1015WP1 (= s vodní pumpou) a CT1018K1 použitelných ve voze Audi A4 (B6), VW Passat či Škoda Superb s motorem 2,5 l V6 TDI (kód AKE).

Podrobný návod i s ilustračními fotografiemi najdete ve webshopu APMCat (http://webcat.apm.cz/) u obou výše uvedených položek v záložce Dokumenty.

Výměnu ozubeného řemene a vstřikovacího čerpadla doporučuje vý-robce po každých 120.000km. Řemen a čerpadlo je navíc třeba po každých 30.000km kontrolovat. Společně s výměnou ozubeného ře-mene by se měl vyměnit také klínový žebrovaný řemen, aby se předešlo pozdějším poruchám a zbytečným nákladům. (TIP: Budete-li přesto montovat klínový žebrovaný řemen zpět, označte si před demontáží směr jeho chodu.)

Pro odbornou instalaci uvedených rozvodových sad je potřebné mít i speciální nářadí, které je obsaženo např. v sadě ContiTech Tool Box V01 (obj. č. CT6503700000).

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!