AAA AUTO Group v roce 2013 prodala 56.648 vozů, což znamená meziroční zvýšení o 10,3% a návrat k tempu růstu z předkrizového období.
Co se týče prodejních výsledků v jednotlivých zemích, z celkových 56 648 vozů prodaných skupinou AAA AUTO v roce 2013 bylo v České republice prodáno 38.297 automobilů (meziročně +9,2%), na Slovensku 15.896 automobilů (meziročně +11,9%) a v Ruské federaci 2.455 automobilů (meziročně +17,4%). Nejprodávanější značkou byla tradičně Škoda s více než 11.000 prodaných automobilů.
Srovnání meziročních prodejních výsledků skupiny AAA AUTO
„Jsme velmi potěšeni, že se nám podařilo zvýšit prodeje o více než 10%, jelikož podmínky na trzích ve všech zemích, kde působíme, byly hodně náročné. Tento výsledek potvrzuje, že naše strategie, zaměřená na výkup a prodej nejkvalitnějších a nejlépe prodejných vozů, po jednom až dvou majitelích, s nízkým nájezdem kilometrů a širokými garancemi k nám přivádí stále rostoucí skupinu zákazníků. Věříme, že tento trend prostřednictvím dalšího zlepšování naší obchodní strategie a zdokonalováním služeb zákazníkům udržíme i v následujícím roce,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová.
V roce 2014 očekává AAA AUTO další nárůst prodejů s předběžným cílem blížícím se 62.000 prodaných automobilů. Společnost rovněž zvažuje otevření tří nových poboček v České republice a nejméně jedné na Slovensku, stejně jako návrat do Maďarska během jara. AAA AUTO rovněž v tomto roce uvede na trh novou značku Mototechna Premium zaměřenou na luxusní automobily.
Přehled nejprodávanějších vozů v roce 2013 v ČR a SR
Komentáře