AAA AUTO v celém prvním pololetí rostlo o 14%

, 3. července 2014, 7:52

Prodejům ojetin v síti AAA AUTO se i nadále daří. Skupina již od začátku roku prodala 31.274 vozů, což je oproti stejnému období roku 2013 nárůst o 13,9%. Kromě celkového oživení trhu ojetých vozidel vidí Skupina za svým úspěchem mimo jiné neustále se zvyšující počet návštěvníků svých webových stránek a uživatelů aplikace pro mobilní telefony.

Dle jednotlivých zemí se za prvních šest měsíců roku 2014 prodalo 20.926 vozů v České republice, 8.313 na Slovensku, 1.388 v Ruské federaci a 647 v Maďarsku (prodej byl oficiálně zahájen až 15. 5. 2014). V červnu prodeje ve Skupině meziročně vzrostly o 9,9% na celkových 5.368 vozů.

„Za našimi pozitivními výsledky vidím naše neustálé zlepšování služeb pro zákazníky, a to zejména v oblasti naší on-line prezentace a nabídky úvěrových produktů pro nákup vozů na splátky,” řekla Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO. „V posledním měsíci weby AAA AUTO zaznamenaly dosud nejvyšší návštěvnost, když 18. června dosáhl celkový denní počet návštěvníků nového rekordu 175.000 uživatelů. Za první polovinu roku 2014 jsme jen v České republice obdrželi 22,323 požadavků na konkrétní auto, které si zákazníci zarezervovali prostřednictvím formuláře na našem webu – to představuje roční nárůst bezmála 26%. Ke zlepšení přispělo jak rozšíření skladových zásob ojetých vozů, tak i úpravy webových stránek, které jsou nyní přehlednější a pro zákazníky uživatelsky příjemnější,“ zdůraznila Topolová.

V oblasti úvěrových produktů v posledním půlroce dramaticky klesly poplatky, které jsou účtovány splátkovými společnostmi. „Díky tomu lze získat minimálně od tří poskytovatelů úvěr dokonce s nulovým poplatkem. Navíc se podařilo získat do zprostředkovatelského portfolia AAA AUTO i půjčku na auto s nulovým navýšením, takže vůz zákazník nepřeplatí ani o korunu,“ vysvětlilaTopolová.

Prodejní výsledky AAA AUTO za 1. pololetí 2014

Země

1H 2013

1H 2014

Meziročně

Česká republika

18 648

20 926

12,2 %

Slovenská republika

7 663

8 313

8,5 %

Ruská federace

1 139

1 388

21,9 %

Maďarsko

0

647

n/m

Skupina

27 450

31 274

13,9 %

„Vysoký počet e-mailových poptávek nám dává značnou míru optimismu ohledně předpovědí dalšího nárůstu prodejů. Podle našich zkušeností totiž skutečný nákup vozu následuje zhruba tři měsíce po vyjádření zájmu e-mailem, což signalizuje, že by září a spolu s ním i celé třetí čtvrtletí opět měly být vrcholem letošní prodejní sezóny,“ uvedla Topolová.

Na zvyšování prodejů se podílí také aplikace pro mobilní telefony, kterou si již stáhlo 36.177 uživatelů, přičemž ji denně používá zhruba 1.000 lidí. „Od svého spuštění již aplikace zaznamenala 478.223 návštěv,“ řekla Topolová. Třetina zákazníků používá aplikaci na telefonech iPhone a dvě třetiny na přístrojích s operačním systémem Android.

Společnostjiž také definitivně rozhodla o umístění nových poboček v Mladé Boleslavi, Znojmě a Martině. „V Martině jsme právě začali s výkupem, plný provoz očekáváme koncem léta. Ve Znojmě začneme s výkupem v srpnu, o datu zahájení provozu v Mladé Boleslavi budeme teprve rozhodovat. Navíc během několika týdnů otevřeme i pobočku značky levných ojetých vozidel Auto Diskont v Ostravě. Lokalita je již připravena, začneme jí postupně plnit automobily,“ řekla Topolová.

Související články

AAA AUTO Group rozvíjí on-line prodej, měsíčně prodá přes internet 500 ojetých vozů
AAA AUTO Group rozvíjí on-line prodej, měsíčně prodá přes internet 500 ojetých vozů

AAA AUTO Group vykupuje a prodává stále více vozů on-line, přičemž podíl takto zobchodovaných automobilů letos dosáhne až deseti procent. Přestože se zatím on-line výkup a prodej týká spíše importu a exportu, společnost se připravuje také na poskytování této služby retailovým zákazníkům. „V současné době měsíčně on-line vykoupíme přes 600 zánovních a méně ojetých vozů, […]

AAA AUTO obsloužilo 1,5 miliontého zákazníka, rodina z Ostravy si zdarma odvezla Citroen C1
AAA AUTO obsloužilo 1,5 miliontého zákazníka, rodina z Ostravy si zdarma odvezla Citroen C1

AAA AUTO dnes přivítalo svého 1,5 miliontého zákazníka, respektive zákaznici. Za dvaadvacet let již u tohoto největšího středoevropského obchodníka s ojetinami prodalo svůj vůz 750.000 zákazníků, stejný počet zde ojetý automobil zakoupil. Je to přibližně stejné množství lidí, jaké žije dohromady v Praze a v Ostravě, nebo téměř o dvě stě tisíc více než v […]

Kombi a MPV jsou oblíbenou volbou před letní dovolenou
Kombi a MPV jsou oblíbenou volbou před letní dovolenou

Každoročně lze během léta zaznamenat zvýšené prodeje automobilů typů kombi a MPV, ve kterých jejich majitelé hned po zakoupení vyrážejí na letní cesty za odpočinkem. Vysoká praktičnost těchto automobilů se jeví jako klíčové kritérium při výběru pro většinu zákazníků. Přeprava většího množství zavazadel i osob na delší vzdálenost, tedy typická situace spojená s letní dovolenou […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!