AAA AUTO obsloužilo 1,5 miliontého zákazníka, rodina z Ostravy si zdarma odvezla Citroen C1

, 14. července 2014, 14:54

AAA AUTO dnes přivítalo svého 1,5 miliontého zákazníka, respektive zákaznici. Za dvaadvacet let již u tohoto největšího středoevropského obchodníka s ojetinami prodalo svůj vůz 750.000 zákazníků, stejný počet zde ojetý automobil zakoupil. Je to přibližně stejné množství lidí, jaké žije dohromady v Praze a v Ostravě, nebo téměř o dvě stě tisíc více než v celém Estonsku.

Jeden a půl miliontou zákaznicí se stala Šárka Frýdlová z Ostravy s rodinou, která si z ostravské pobočky odvezla vůz Citroen C1. Na vůz dostala 100% slevu. „Jsem absolutně nadšená, že mě auto nakonec nic nestálo. Za ušetřené peníze nás teď může vzít manžel na dovolenou. Nákup vozu v AAA AUTO jsem zvolila na radu známých a vůbec nelituji. Můžu doporučit i ostatním, po celou dobu jsem měla perfektní servis,“ uvedla Šárka Frýdlová, která si pořídila vlastní vůz proto, aby nebyla závislá na manželovi. „Budu s vozem vozit dítě do školky a obstarávat si běžné věci po městě,“ dodala.

Společnost AAA AUTO odhaduje, že se zvyšujícím se objemem vykoupených i prodaných vozů a nárůstem počtu poboček v relativně blízké době překoná celkový počet dvou milionů zákazníků.

„Jen za letošní rok u nás uskuteční obchod nejméně 120.000 zákazníků, a se zvyšujícím se počtem poboček čekáme v příštích letech masivní růst. Podle mého střízlivého odhadu bychom mohli dvoumiliontého zákazníka přivítat již za tři roky,”řekla Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO.

Aby AAA AUTO takovýto nápor zájemců o prodej a nákup automobilu zvládlo, provozuje jedno z největších call center v České republice. „V našem Kontaktním centru pracuje na 200 operátorů, kteří jsou k dispozici zákazníkům sedm dní v týdnu ve čtyřech zemích, od rána do pozdních večerních hodin. Další statisíce požadavků vyřizujeme prostřednictvím našich webových stránek a e-mailové komunikace. Největší nároky jsou samozřejmě kladeny na zaměstnance na jednotlivých pobočkách. Ve 34 městech je zákazníkům k dispozici celkem přes 160 výkupních techniků, na 200 prodejců a 120 vedoucích manažerů poboček, 200 pracovníků zprostředkovávajících finanční služby a stovky zaměstnanců podpůrných profesí. Ti všichni se starají o to, abychom každodenní nápor zájemců o prodej nebo výkup automobilů zvládli k jejich spokojenosti,“ zdůraznila Topolová.

Vysoký počet zákazníků, který jen za první pololetí dosáhl meziročního růstu o 14%, je podle Topolové výsledkem orientace společnosti na maximální zákaznickou spokojenost.

Naši zaměstnanci procházejí pravidelnými školeními v přístupu k zákazníkům a organizujeme interní i externí mystery shopy, abychom si ověřovali úroveň zákaznické péče nejen na call centru, ale i na pobočkách. Zákazník se může s jakýmkoliv podnětem obrátit ať už přímo na mě prostřednictvím e-mailu zveřejněného na našem webu, nebo na zákaznického ombudsmana Romana Proroka,“ vysvětlilaTopolová.

Klienty po návštěvě v AAA AUTO kontaktujeme, abychom od nich získali zpětnou vazbu a jejich konkrétní hodnocení úrovně naší péče. V celé společnosti i podle jednotlivých poboček nám tzv. Net Promoter Score (NPS) umožňuje včas identifikovat slabší místa. Na ta se pak zaměřujeme a naše zaměstnance doškolujeme tak, aby naše autocentra opouštěli opravdu spokojení zákazníci,“uvedla Topolová.

Související články

AAA AUTO v celém prvním pololetí rostlo o 14%
AAA AUTO v celém prvním pololetí rostlo o 14%

Prodejům ojetin v síti AAA AUTO se i nadále daří. Skupina již od začátku roku prodala 31.274 vozů, což je oproti stejnému období roku 2013 nárůst o 13,9%. Kromě celkového oživení trhu ojetých vozidel vidí Skupina za svým úspěchem mimo jiné neustále se zvyšující počet návštěvníků svých webových stránek a uživatelů aplikace pro mobilní telefony. […]

AAA AUTO Group rozvíjí on-line prodej, měsíčně prodá přes internet 500 ojetých vozů
AAA AUTO Group rozvíjí on-line prodej, měsíčně prodá přes internet 500 ojetých vozů

AAA AUTO Group vykupuje a prodává stále více vozů on-line, přičemž podíl takto zobchodovaných automobilů letos dosáhne až deseti procent. Přestože se zatím on-line výkup a prodej týká spíše importu a exportu, společnost se připravuje také na poskytování této služby retailovým zákazníkům. „V současné době měsíčně on-line vykoupíme přes 600 zánovních a méně ojetých vozů, […]

Rodinné vozy stále častěji v hledáčku českých řidičů
Rodinné vozy stále častěji v hledáčku českých řidičů

Mnoho českých řidičů vyrazí během letošních prázdnin na dovolenou svým vlastním vozem. Podle statistik AAA AUTO roste mezi českými řidiči zájem o rodinné vozy typu MPV, kterými mohou pohodlně přepravit do vzdálenějších destinací sebe i svou vícečetnou rodinu. Za prvních pět měsíců roku 2014 bylo prodáno téměř o pětinu více ojetých vozů této kategorie. Velkoprostorové […]

Kombi a MPV jsou oblíbenou volbou před letní dovolenou
Kombi a MPV jsou oblíbenou volbou před letní dovolenou

Každoročně lze během léta zaznamenat zvýšené prodeje automobilů typů kombi a MPV, ve kterých jejich majitelé hned po zakoupení vyrážejí na letní cesty za odpočinkem. Vysoká praktičnost těchto automobilů se jeví jako klíčové kritérium při výběru pro většinu zákazníků. Přeprava většího množství zavazadel i osob na delší vzdálenost, tedy typická situace spojená s letní dovolenou […]

Mezi 5 nejprodávanějších ojetin v ČR dle věkových  kategorií se vešlo jen 6 značek a 10 modelů vozů
Mezi 5 nejprodávanějších ojetin v ČR dle věkových kategorií se vešlo jen 6 značek a 10 modelů vozů

Češi mají při výběru ojetých automobilů jasno. Společnost AAA AUTO uskutečnila průzkum pěti nejprodávanějších ojetin ve čtyřech věkových kategoriích jednotlivě pro muže i ženy. Na celé čáře zvítězila tuzemská Škoda následovaná značkami Ford a Volkswagen. Do pomyslného žebříčku se vešel i Renault a Citroen. Muži volí nejčastěji prostorné a výkonné hatchbacky či vozy combi, ženy […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!