Cebia spustila portál CebiCom, který zrychluje, usnadňuje a zpřehledňuje komunikaci servisů s pojišťovnami při řešení škod na vozidlech. Portál nahrazuje dosavadní složité a náročné vyřizování škod na vozidlech a umožňuje rychlé přenášení dat mezi pojistitelem a smluvním servisem v průběhu celého procesu likvidace škodní události, resp. opravy vozidla. Mezi první významné uživatele se zařadila Allianz pojišťovna se svou sítí smluvních servisů a významnou roli hraje CebiCom i v nové koncepci servisních služeb společnosti ŠKODA AUTO.
Systém CebiCom slouží k nasměrování klienta ke smluvnímu certifikovanému servisu, vytvoření dokumentace škody na vozidle, její kompletaci a dále sleduje jednotlivá stádia opravy a likvidace škodní události v režimu on-line. Významnou roli ve zrychlení celého procesu likvidace škodní události hraje i skutečnost, že v rámci procesu zpracovávání škody systémem CebiCom probíhá řada automatických kontrolních mechanismů. Ty zabezpečují dodržení všech základních parametrů smluvní spolupráce mezi pojišťovnou a servisem, a to zejména s ohledem na dodržení vysoké kvality prováděné opravy za dodržení všech výrobcem předepsaných pracovních technologií. Zákazníci získávají po vyřízení pojistné události podrobný kontrolní list, jehož součástí je kompletní fotodokumentace a kalkulace opravy škody. Tento kontrolní list následně umožňuje vlastníkům opravovaných vozidel např. v případě jejich následného prodeje jednoznačně prokázat, že vzniklá škoda na vozidle byla zcela opravena při dodržení všech bezpečnostních a kvalitativních hledisek.
„Jedná se o jediný systém na trhu, který lze napojit na jakýkoli software využívaný na straně pojišťovny, DMS – Dealer management system servisu, kalkulační systémy i již existující komunikační nástroje mezi pojišťovnou a servisem. Nyní CebiCom využívají smluvní partneři Allianz pojišťovny – téměř všechny jejich autosklo servisy, již více než polovina tzv. neautorizovaných smluvních servisů a postupně se zapojují i autorizované servisy ŚKODA AUTO spolupracující s touto pojišťovnou,“ řekl Martin Pajer, ředitel společnosti Cebia.
„Do konce roku očekáváme 200 servisů napojených na náš systém a během roku 2015 dalších 500. Zároveň probíhají jednání o využívání portálu CebiCom s dalšími významnými pojišťovnami,“ doplnil Martin Pajer.
Společnost Cebia je známá především z oblasti prověřování a zabezpečování vozidel. Již méně je známé, že společnost realizuje řadu projektů pro pojišťovny, leasingové společnosti a importéry automobilů.
„Díky využívání portálu CebiCom se nám nejen snižuje chybovost, snižují se časové nároky na vyřízení celé pojistné události, ale slouží i jako kontrolní nástroj celého procesu likvidace pojistné události. Systém on-line výměny dat efektivně nahrazuje dosud používanou mailovou a telefonickou komunikaci mezi našimi likvidátory a smluvními servisy,“ komentoval první zkušenosti s využíváním portálu CebiCom Tomáš Klofát – ředitel úseku likvidace Allianz pojišťovny.
Komentáře