Cebia spustila CebiCom – portál pro komunikaci servisů s pojišťovnami při řešení škod na vozidlech

, 8. prosince 2014, 14:59

Cebia spustila portál CebiCom, který zrychluje, usnadňuje a zpřehledňuje komunikaci servisů s pojišťovnami při řešení škod na vozidlech. Portál nahrazuje dosavadní složité a náročné vyřizování škod na vozidlech a umožňuje rychlé přenášení dat mezi pojistitelem a smluvním servisem v průběhu celého procesu likvidace škodní události, resp. opravy vozidla. Mezi první významné uživatele se zařadila Allianz pojišťovna se svou sítí smluvních servisů a významnou roli hraje CebiCom i v nové koncepci servisních služeb společnosti ŠKODA AUTO.

Systém CebiCom slouží k nasměrování klienta ke smluvnímu certifikovanému servisu, vytvoření dokumentace škody na vozidle, její kompletaci a dále sleduje jednotlivá stádia opravy a likvidace škodní události v režimu on-line. Významnou roli ve zrychlení celého procesu likvidace škodní události hraje i skutečnost, že v rámci procesu zpracovávání škody systémem CebiCom probíhá řada automatických kontrolních mechanismů. Ty zabezpečují dodržení všech základních parametrů smluvní spolupráce mezi pojišťovnou a servisem, a to zejména s ohledem na dodržení vysoké kvality prováděné opravy za dodržení všech výrobcem předepsaných pracovních technologií. Zákazníci získávají po vyřízení pojistné události podrobný kontrolní list, jehož součástí je kompletní fotodokumentace a kalkulace opravy škody. Tento kontrolní list následně umožňuje vlastníkům opravovaných vozidel např. v případě jejich následného prodeje jednoznačně prokázat, že vzniklá škoda na vozidle byla zcela opravena při dodržení všech bezpečnostních a kvalitativních hledisek.

„Jedná se o jediný systém na trhu, který lze napojit na jakýkoli software využívaný na straně pojišťovny, DMS – Dealer management system servisu, kalkulační systémy i již existující komunikační nástroje mezi pojišťovnou a servisem. Nyní CebiCom využívají smluvní partneři Allianz pojišťovny – téměř všechny jejich autosklo servisy, již více než polovina tzv. neautorizovaných smluvních servisů a postupně se zapojují i autorizované servisy ŚKODA AUTO spolupracující s touto pojišťovnou,“ řekl Martin Pajer, ředitel společnosti Cebia.
„Do konce roku očekáváme 200 servisů napojených na náš systém a během roku 2015 dalších 500. Zároveň probíhají jednání o využívání portálu CebiCom s dalšími významnými pojišťovnami,“ doplnil Martin Pajer.

Společnost Cebia je známá především z oblasti prověřování a zabezpečování vozidel. Již méně je známé, že společnost realizuje řadu projektů pro pojišťovny, leasingové společnosti a importéry automobilů.

„Díky využívání portálu CebiCom se nám nejen snižuje chybovost, snižují se časové nároky na vyřízení celé pojistné události, ale slouží i jako kontrolní nástroj celého procesu likvidace pojistné události. Systém on-line výměny dat efektivně nahrazuje dosud používanou mailovou a telefonickou komunikaci mezi našimi likvidátory a smluvními servisy,“ komentoval první zkušenosti s využíváním portálu CebiCom Tomáš Klofát – ředitel úseku likvidace Allianz pojišťovny.

Tisková zpráva Cebia

Související články

Cebia SUMMARY 3/2014
Cebia SUMMARY 3/2014

Společnost Cebia Vám opět přináší čtvrtletní bulletin o trhu s ojetými vozidly. Meziroční srovnání vývoje trhu ojetých vozidel Zaměřili jsme se opět na hlavní parametry trhu s ojetými vozidly, tentokrát v meziročním srovnání prvních 3 čtvrtletí 2014 se stejným obdobím loňského roku. Navíc jsme přidali vyhodnocení zajímavého segmentu trhu prodeje ojetých vozidel, který tvoří certifikované […]

Cebia: V ČR se kradou auta pětkrát víc než v Německu
Cebia: V ČR se kradou auta pětkrát víc než v Německu

V loňském roce bylo v Německu odcizeno 18.805 osobních vozidel, zatímco v ČR 10.736. Německý vozový park je však téměř desetkrát větší než ten český. Zatímco v SRN bylo odcizeno 0,43 vozidla na 1.000 provozovaných, v ČR to bylo 2,23, tedy více než pětkrát tolik. Vloni se počet krádeží automobilů v SRN zvýšil o 4 […]

Cebia: Běžní motoristé stočené auto nepoznají
Cebia: Běžní motoristé stočené auto nepoznají

Společnosti Cebia a autobazar D1 CARS provedly průzkum mezi českými motoristy. Cílem bylo zjistit, zda běžní motoristé jsou schopni odhadnout, kolik má ojeté auto skutečně najeto. Akce probíhala jako roadshow po 8 českých městech a vyvrcholila 28. 8. 2014 v Praze. Výsledkem bylo, že se 54% tipujících domnívalo, že vystavené vozidlo mělo najeto o 90.000 […]

Cebia provedla analýzu inzerovaných ojetých vozidel v roce 2014
Cebia provedla analýzu inzerovaných ojetých vozidel v roce 2014

Společnost Cebia provedla analýzu vzorku 10.000 ojetých vozidel, které byly inzerovány v loňském roce na hlavních inzertních portálech v ČR a u nichž bylo zveřejněné VIN. Výsledkem je zjištění, že 37,2% z těchto vozidel bylo stočených a 17,8 % mělo uvedený mladší rok výroby. Nejvíc překvapivé bylo zjištění, že 28 inzerovaných vozidel bylo evidováno jako […]

Cebia a Essox spustily společný program
Cebia a Essox spustily společný program

Společnosti Cebia a Essox uvedly na trh program „Auto s rozumem“ pro zákazníky, kteří si kupují ojeté vozidlo na inzerát od soukromé osoby. Součástí programu je prověření historie vozidla, jeho základní prohlídka a především možnost samotný nákup financovat pomocí dostupného úvěru nezatíženého vysokými poplatky. Nabídka programu je propagována na inzertním portálu Sauto.cz v inzerci vozidel […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!