Vzhledem k aktivnějšímu způsobu života volí ženy a rodiny s dětmi stále častěji větší vozy s pohonem všech čtyř kol. Mezi nejžádanější dlouhodobě patří Kia Sportage, Hyundai iX35 nebo Volkswagen Tiguan.
Širokou nabídku offroadů již půl roku nabízí SUV Centra AAA AUTO. Jen v Praze je denně v nabídce přes 600 aut na samostatné ploše, která má téměř 4000 m2. „Velice si vážíme pozitivních reakcí zákazníků, kteří si v našich SUV Centrech vybírají nové přírůstky do svých garáží. Vyčlenit těmto autům samostatnou plochu bylo v podstatě nevyhnutelné, protože poptávka po nich neustále roste,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO International. V Brně se zájem o SUV také stále zvyšuje. Za poslední půlrok odjíždí se „čtyřkolkou“ průměrně 50 zákazníků měsíčně.
Největší zájem je o vozy s manuální převodovkou, ale v porovnání s celkovou nabídkou vozů je zájem o automatickou převodovku v této kategorii 3,5krát větší oproti ostatním kategoriím. Skoro 60% offroadů se prodává s dieselovým motorem, díky jeho větší úspornosti. Nejoblíbenějšími barvami jsou černá, šedá a módní bílá, která se těší oblibě hlavně u rodinných SUV. „Sama, jsem matkou dvouapůlleté dcery, takže jsem pro naší bezpečnost také sáhla po SUV,“ doplňuje Topolová.
V Brně byla nejdostupnějším prodaným SUV starší, ale stále spolehlivá Suzuki Vitara za 39 tisíc Kč. Raritní byl prodej Cadillacu Escalade z roku 2004 s šestilitrovým motorem a Hummeru H3 z roku 2005. V pražském SUV Centru si zákazník vybral například Lincoln Navigator se salonní úpravou interiéru a minibarem, nebo několik Jeepů Wrangler. Nejzajímavějším vozem z nabídky je pak nepochybně Mercedes G500 Cabrio z omezené série Final Edition, v níž bylo vyrobeno pouze 200 kusů, jehož cena přesahuje 6 milionů korun.
Komentáře