Společnost AAA AUTO letos plánuje zvýšení prodejů o více než 10% na zhruba 70.000 ojetých vozů. Významným rozvojem projde značka zánovních vozů Mototechna, která otevře první vlastní samostatnou pobočku od listopadu 1989.
„Odhad prodejů v rámci skupiny AAA AUTO za první tři čtvrtletí roku 2016 je v současné chvíli zhruba 52.400 vozů, což je oproti loňsku růst o 9,4%. V letošním roce jsme již ve třech měsících překonali hranici 6.000 prodaných vozů a i nadále se držíme velmi těsně u tohoto objemu. Díky těmto výsledkům můžeme optimisticky odhadnout celoroční objem prodejů oproti loňsku vyšší o více než 10%, což by nás mělo velmi těsně přiblížit k hranici 70.000 prodaných aut,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO International Karolína Topolová.
AAA AUTO bude i v následujícím období dále expandovat, a to jak formou zvyšování nabídky vozů, tak díky posilování pobočkové sítě. „Velmi brzy chystáme otevření dalšího autocentra na Slovensku, o jehož přesném umístění rozhodneme začátkem října. Výrazně se také zaměříme na rozvoj značky Mototechna, jejíž nabídku chceme razantně zvýšit. Zároveň chystáme otevření samostatného showroomu Mototechny v Praze, která bude její první novou pobočkou od listopadu 1989,“ poznamenala Karolína Topolová.
Pro vytvoření nového konceptu Mototechny v oblasti marketingu, prodeje a rozvoje pobočkové sítě najala skupina AAA AUTO strategického konzultanta Stanislava Gálika, který dříve spolupracoval mimo jiné s J&T Bankou, Tesco Stores nebo Českou spořitelnou. Je zakladatelem značky luxusních oděvů Galard a bývalým ředitelem inovačního centra UNIFER.
„Naším cílem je vytvořit dokonalý zážitek z koupě zánovního vozu. My auta opravdu milujeme a jsme rádi, když toto nadšení můžeme přenášet na naše zákazníky. Znalosti našeho personálu, různorodost nabídky, naše péče o zákazníka – u nás se do auta jednoduše musí zamilovat každý,” zdůraznil Stanislav Gálik.
Mototechnu AAA AUTO znovu uvedlo na trh před čtyřmi lety jako svou značku pro prodej zánovních automobilů. Společnost prodává také prémiové a luxusní vozy pod značkou Mototechna Premium. Pro zánovní automobily z Mototechny je typické stáří do dvou let, nízký počet najetých kilometrů, cena o 30 až 40% nižší v porovnání s novými vozy, výběr z téměř padesáti modelů vozů dvaceti značek, jejich okamžitá dostupnost a nabídka nejžádanějších výbav na trhu. Prodeje pod značkou Mototechna jen letos vzrostly téměř o desetinu, a to i díky zavedení nového úvěrového produktu Bumerang, který garantuje zpětný odkup vozu za předem stanovenou cenu. Auto si může zákazník pořídit také pomocí klasického úvěru od jednoho ze čtyř renomovaných partnerů – České spořitelny, Home Credit, Komerční banky a Moneta Bank.
Minulý týden se také AAA AUTO stalo oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže – ePojisteni.cz ligy. Největší prodejce ojetých automobilů ve střední a východní Evropě poskytl prostřednictvím své značky Mototechna 105 nových automobilů. Vyjadřuje tak svoji podporu ePojisteni.cz lize a Ligové fotbalové asociaci. Jedná se o vůbec první spolupráci prodejce ojetých vozů s nejvyšší fotbalovou soutěží v celostátním měřítku. Automobily se budou měnit každých šest měsíců a půjde o řadu modelů, značek a specifikací. Předávky vozů se zúčastnili mimo jiné kapitán FK Teplice Admir Ljevakovič, kapitán FK Dukla Praha Jan Šimůnek, brankář FC Viktoria Plzeň Matúš Kozáčik a záložník FC Zbrojovka Brno Jan Polák. Na dvouletém partnerství se dohodla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová s předsedou FAČR Miroslavem Peltou a předsedou LFA a šéfem ligy Dušanem Svobodou.
Kromě oficiálního partnerství s ePojisteni.cz ligou se AAA AUTO stalo i platinovým partnerem Slovenského futbalového zväzu a zapůjčením 76 nových automobilů v hodnotě 1,125 milionu € podporuje Slovenskou fotbalovou reprezentaci.
Komentáře