Novou tváří AAA AUTO a Mototechny se stal útočník Sparty Václav Kadlec

25. října 2016, 21:03

Špičkový český fotbalový útočník a reprezentant, odchovanec Bohemians Praha 1905 a klíčový hráč klubu Sparta Praha, Václav Kadlec, se stává další z tváří společnosti AAA AUTO a značky Mototechna. Bude jezdit novým vozem BMW X5 z Mototechny v hodnotě 2.300.000 korun a objeví se na reklamních vizuálech obou značek.

Václav Kadlec se tak přidá k tvářím značky jako herec Václav Vydra nebo herečky Veronika Žilková a Mahulena Bočanová. „Spolupráce s Václavem Kadlecem je nad rámec naší dohody s FAČR, jedná se o samostatnou smlouvu, díky které získáváme pro náš marketing další exkluzivní osobnost. S tváří Václava Kadlece se budou zákazníci setkávat v rámci reklamních vizuálů na internetu, ale i v tisku nebo na billboardech,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová a dodala: „Již v září letošního roku jsme se spojili s českým a slovenským fotbalem, což je vůbec první spolupráce prodejce ojetých vozů s nejvyšší fotbalovou soutěží v celostátním měřítku v dějinách české ligy i slovenské reprezentace. Klubům a svazům jsme zapůjčili více než 180 nových automobilů v hodnotě přes 100 milionů korun. Je to pro nás investice do budoucna, věříme, že takto posílíme značku AAA AUTO zejména v regionech. Máme pobočky v každém krajském městě a mnoho lokalit z těch, kde sídlí našich 21 autocenter, se shoduje i se sídly ligových klubů, které mají vozy od nás.

Václav Kadlec se pro spolupráci s AAA AUTO rozhodl na základě úspěšné, již realizované sponzorské dohody „Áček“ s FAČR a LFA. „Velmi často se přesouvám na velké vzdálenosti, proto potřebuji kvalitní, pohodlný a bezpečný vůz. Přesně tyto parametry splňuje BMW X5, který mi poskytlo AAA AUTO prostřednictvím své značky Mototechna. Společnost AAA AUTO zná téměř každý, stejně jako českou nejvyšší fotbalovou soutěž. Jsem rád, že mohu být součástí tohoto unikátního spojení, a těším se na spolupráci,“ dodal útočník Sparty Václav Kadlec, který se vrátil na Letnou v rámci dosud nejdražšího přestupu hráče v české lize za 73 milionů korun z Dánského Midtjylandu.

Značku Mototechnu, která vozy poskytuje, AAA AUTO znovu uvedlo na trh před čtyřmi lety jako svou značku pro prodej zánovních automobilů. „Pod znovuobnovenou značkou Mototechna nabízíme minimálně ojeté zánovní vozy, s nízkým počtem najetých kilometrů, nízkého stáří, s jasně doloženou servisní historií a často ještě v záruce výrobce. Výhodou vozů z Mototechny je cena nižší o 30-40% oproti novým automobilům, přitom jde o vozidla se stejnou užitnou hodnotou, navíc většinou s vyšším stupněm výbavy. Další výhodou je možnost pořízení těchto aut na našich pobočkách bez čekání a možnost výběru z až padesáti modelů dvaceti značek. Na místě je rovněž možné získat na vozy úvěr a pojištění, které zprostředkováváme od nejvýznamnějších hráčů na trhu. Mototechna je prostě naše výkladní skříň, to nejlepší, co nabízíme,“ uzavřela Karolína Topolová.

Nejpopulárnější značkou v Mototechně je Škoda (27%), následovaná značkami Hyundai (15%) a Kia (8%). 69% zákazníků volí zánovní vůz v benzínovém provedení, 43% hatchback a 20% SUV, 13% vůz v automatu a nejoblíbenější motor je 1.2 TSI. Z barev se nejlépe prodávají auta bílá (25%), černá (15%) a šedá metalíza (13%).

Související články

Prodeje AAA AUTO a jejich srovnání v ČR a SR
Prodeje AAA AUTO a jejich srovnání v ČR a SR

Na tiskové konferenci AAA AUTO, která se konala minulý týden v Bratislavě, byly mimo jiné odprezentovány výsledky prodejů za letošní rok. Prodeje za tři čtvrtletí roku 2016 ve skupině AAA AUTO byly 52.316 vozů, což představuje růst o 9% oproti stejnému období roku 2015. Již ve čtyřech měsících (04, 07, 08, 09) se překonala hranice […]

Průměrná cena inzerované české ojetiny opět pozvolna klesá
Průměrná cena inzerované české ojetiny opět pozvolna klesá

Zatímco statistiky v průběhu letního období každoročně přinášejí zákazníkům ojetin příjemnou zprávu, kdy například letos v červenci oproti předchozím měsícům klesla cena inzerovaných ojetých vozů až o 6,5 tisíce korun, podzimní sezona obvykle nastoluje období mírného nárůstu cen. Letos však naopak v září průměrné ceny ojetých vozů o necelých tisíc korun poklesly. Ze srpnových 188.482 […]

Plány AAA Auto pro letošní rok
Plány AAA Auto pro letošní rok

Společnost AAA AUTO letos plánuje zvýšení prodejů o více než 10% na zhruba 70.000 ojetých vozů. Významným rozvojem projde značka zánovních vozů Mototechna, která otevře první vlastní samostatnou pobočku od listopadu 1989. „Odhad prodejů v rámci skupiny AAA AUTO za první tři čtvrtletí roku 2016 je v současné chvíli zhruba 52.400 vozů, což je oproti […]

Z Áček do Dakaru a zpět s autem za 69.000 korun
Z Áček do Dakaru a zpět s autem za 69.000 korun

Dva nezávislí cestovatelé Richard Nemeth a Stefan Stefanov z Ostravy podnikli již nejednu nízkonákladovou dobrodružnou cestu, na tu další dnes vyrazili z pražské pobočky společnosti AAA AUTO, kde si na cestu vybrali vůz Škoda Octavia, do dalekého Dakaru. Hlavním partnerem výpravy je Generali Pojišťovna. „Mám ráda odvážné nápady, a protože si za kvalitou našich vozů […]

České ojetiny jsou mladší, mají méně najeto a podražily
České ojetiny jsou mladší, mají méně najeto a podražily

V říjnu nabídl trh s ojetinami auta, která byla v průměru téměř o 2,5 měsíce mladší a měla najeto o 2.611km méně než vozy, které byly k dispozici během září. Lepší stav ojetin se ovšem odrazil i na jejich ceně, ta se totiž v průměru zvýšila ze zářijových 187.731Kč na 206.376Kč. Tyto výsledky vyplynuly z […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!