Německo jezdí na LIQUI MOLY

, 27. prosince 2012, 0:00

Čtenáři dvou autočasopisů zvolili německého výrobce jako nejoblíbenější značku motorových olejů.

LIQUI MOLY je v Německu neoblíbenější značkou motorových olejů. Čtenáři dvou autočasopisů zvolili nezávisle na sobě jako číslo jedna tohoto německého specialistu na motorové oleje a aditiva. Tím značka LIQUI MOLY překonala značky světových koncernů. „Toto dokazuje, že můžeme jako David překonat i samotného Goliáše, když nabídneme špičkové výrobky a špičkové služby,“ prohlašuje Ernst Prost, šéf LIQUI MOLY.

Čtenáři předního německého autočasopisu „Auto Motor Sport“ zvolili LIQUI MOLY jako nejlepší značku olejů. Ankety se zúčastnilo téměř 93.000 čtenářů a 48 procent z nich hlasovalo pro německého výrobce. V předchozích letech se na první příčce neustále umísťovala konkurenční značka Castrol, kterou však nyní připravila značka LIQUI MOLY poprvé o přední místo v žebříčku. Díky tomu získala značka LIQUI MOLY titul „Nejlepší značka“ v kategorii maziv.

Krátce poté uvedl výsledky hlasování svých čtenářů také německý magazín „Auto Zeitung“. Jeho čtenáři hlasovali nejvíce pro značku LIQUI MOLY a udělili jí titul „Nejlepší značka“ v kategorii maziv. Svůj hlas dalo rodinnému podniku 28,9 procent respondentů, což je více než dvojnásobný nárůst během dvou let.

 

„Zde nejde jen o špičkové výrobky,“ říká Ernst Prost, „jde tady také o značku, která je silná i přitažlivá, poctivá i kvalitní. Svým zákazníkům nedáváme žádné plané sliby, ale nabízíme skutečnou podporu.“ Dílnám a obchodníkům v Německu se proto věnuje značný počet obchodních zástupců. Pravidelné nabídky školení pro zákazníky po celém světě zajišťují neustálý přístup k nejnovějším informacím o nových výrobcích, jejich použití a souvisejících obchodních modelech. Když se později při každodenní práci objeví otázky nebo problémy, aplikační technici z firmy LIQUI MOLY jsou připraveni je řešit. „Naši zákazníci nejsou odkazováni na nějaké telefonní středisko, mají kontakty přímo naše techniky. Chceme být se svými zákazníky v přímém spojení,“ vysvětluje Ernst Prost.

To, že se němečtí řidiči spoléhají zrovna na LIQUI MOLY, považuje Ernst Prost za známku kvality. Tuto kvalitu zajišťuje firma tím, že vyrábí výhradně v Německu. Náklonnost řidičů ke značce LIQUI MOLY se odráží také v obratu společnosti: v roce 2010 vzrostl její obrat o více než 20 procent na 289 milionů eur.

„Když jsme před lety oznámili svůj cíl stát se vedoucí společností na trhu, byli jsme mnohými zesměšňováni,“ uvádí Ernst Prost. „Nyní jsme ovšem ukázali, čeho je možné dosáhnout pílí a pracovním nasazením.“

 

 

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!