Inovace rozvodů některých benzínových motorů VAG od Gatesu

, 12. června 2017, 15:08

Gates představil modifikaci napínání rozvodového řemene u některých benzínových motorů VAG 1,8 / 2,0, které využívají pro aftermarket řemen 5491XS.

Hydraulický napínací systém, skládající se z napínáku T43018 a tlumiče vibrací T43028 byl nahrazen mechanickým napínacím systémem, který obsahuje napínák T43242 a napínací konzolu T42313.

Nová napínací konzole T42313 je téměř totožná s původním tlumičem vibrací T43028, ale postrádá hydrauliku.

Důležité upozornění!!!
– nový napínač T43242 nemůže být použit v kombinaci se starým hydraulickým dílem T43028
– nová napínací konzola T42313 nemůže být použita v kombinaci se starým napínákem T43018.
Může dojít k vážnému poškození motoru!!!

Je také důležité mít na paměti, že tyto změny se týkají pouze některých benzínových motorů VAG 1,8 / 2,0.

Související články

Hlavním příčinám závad vodních čerpadel lze předejít
Hlavním příčinám závad vodních čerpadel lze předejít

Analýza kontrolních dat společnosti Gates identifikovala nejběžnější příčiny předčasné závady vodních čerpadel u osobních vozidel v evropských zemích. Gates, jeden z největších světových výrobců řemenů a napínačů,  a vedoucí firma v oblasti návrhu a dodávek hnacích systémů montovaných jako originální vybavení, tvrdí, že nejčastějšími opakovanými problémy jsou chyby mechaniků: – Běh na sucho/testování volného otáčení […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!