SKF: Delší dojezd elektromotorů a hybridních vozidel

, 4. března 2013, 10:12

Nové kuličkové ložisko SKF drive, které konstrukčně vychází z energeticky účinného kuličkového ložiska SKF E2, splňuje specifické požadavky elektromotorů s vysokým výkonem pro elektromobily a hybridní vozidla.

Nové ložisko pracuje s nižším třením a vyvíjí menší teplo a tím přispívá k vyšší účinnosti elektromotoru. Výsledkem je delší dojezd a větší výdrž baterie, jakož i vyšší spolehlivost motoru a baterie. K jeho inovačním konstrukčním vlastnostem patří optimalizovaná vnitřní geometrie, těsnění s velmi nízkým třením, dlouhá trvanlivost, náplň plastického maziva pro široký rozsah teplot a patentovaná konstrukce energeticky účinné polymerové klece. Tyto vlastnosti v podstatě odstraňují kolísání třecího momentu v průběhu životnosti ložiska a při působení axiálního zatížení. Plastické mazivo s dlouhou životností zajišťuje optimální funkci ve vysokootáčkových uloženích a v širokém rozsahu provozních teplot (od -40°C do 150°C).

Dalšího zvýšení účinnosti lze dosáhnout spojením kuličkového ložiska SKF drive s ložiskovými jednotkami se snímačem polohy rotoru SKF, které mohou zlepšit rekuperaci energie při brzdění, potlačit elektrický šum a v konečném důsledku snížit celkové náklady na vlastnictví.
 

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!