Společnost ZF Lenksysteme GmbH dostala nový název

17. března 2015, 8:50

Společnost známá jako ZF Lenksysteme GmbH nese nyní název Robert Bosch Automotive Steering GmbH. Příslušný zápis do obchodního rejstříku byl učiněn 11. března 2015.

Ještě předtím společnost Bosch 30. ledna 2015 dokončila převzetí 50procentního podílu teď již bývalého společného podniku ZF Lenksysteme GmbH od společnosti ZF Friedrichshafen AG. V následujících týdnech si jména změní i domácí a zahraniční dceřiné společnosti Robert Bosch Automotive Steering GmbH. Společnost bude v rámci Bosch Group fungovat jako samostatná divize Systémy řízení automobilů. „Technologie řízení je novým důležitým expertním příspěvkem do našeho portfolia,“ říká o důležitosti nové divize Dr. Dirk Hoheisel, člen představenstva společnosti Robert Bosch GmbH.



Jako přední výrobce moderních elektrických systémů řízení schopných snížit i spotřebu paliva rozšiřuje Robert Bosch Automotive Steering GmbH kompetence Bosch Group v její obchodní oblasti Mobility Solutions. Elektrické posilovače řízení jsou schopny ušetřit až 0,8 litrů paliva na 100 kilometrů a jsou také základním prvkem pro asistenční systémy, automatizované řízení a elektromobily. Proto významně přispívají ke zvýšení bezpečnosti jízdy, jejího komfortu i její energetické účinnosti. Portfolio rozšířené o systémy řízení přinese zákazníkům užitek. „Dříve byly klíčem k úspěchu komponenty. Dnes se těší úspěchu výrobci, kteří zákazníkům nabízejí inteligentní systémy ve formě integrovaných řešení,“ říká Christian Sobottka, generální ředitel společnosti Robert Bosch Automotive Steering GmbH.



Manévry s 40tunovým vozidlem pomocí chytrého telefonu s technologií Bosch

Jednou z hlavních aktivit ve výzkumu a vývoji společnosti Robert Bosch Automotive Steering GmbH je použití specifického softwaru k vytváření ucelených systémů propojením jednotlivých komponent. Do sériové produkce se nyní například dostává řešení, díky kterému je možné manévrovat vozidlem s přívěsem za použití chytrého telefonu. Servotwin, elektrohydraulický posilovač řízení pro užitková vozidla vyvinutý především divizí Systémy řízení automobilů, nyní uplatňuje stejný princip i u kamionů s hmotností nákladu přes 40 tun. Díky tomu elektrohydraulický posilovač řízení užitkových vozidel Servotwin vstupuje do odvětví elektrifikace řízení užitkových vozidel, což je klíčovým předpokladem pro zavedení asistenčních systémů pro řidiče v tomto segmentu. „Právě podobné inovace jsou založené na našich bohatých technických znalostech podepřených 1400 vysoce kvalifikovanými zaměstnanci ve výzkumu a vývoji,“ říká Sobottka.



Již dnes příjmy divize Systémy řízení automobilů tvoří z 60% systémy elektrického řízení. Kompaktní, lokálně vyvinutý a především cenově dostupný elektrický posilovač řízení pro asijský trh dokazuje, že společnost nenabízí řešení jen pro prémiová vozidla. Díky tomu se i zákazníci s nízkonákladovými kompaktními vozy mohou těšit z výhod těchto produktů.

Více informací na www.bosch.comwww.bosch.cz,www.bosch.de.

Související články

Bosch spolupracuje se společnostmi BMW a Vattenfall Baterie z elektromobilů stabilizují elektrickou síť
Bosch spolupracuje se společnostmi BMW a Vattenfall Baterie z elektromobilů stabilizují elektrickou síť

Kam s cennými bateriemi z elektromobilů, jakmile dosáhnout své životnosti? V Hamburku se v projektu tří společností využívá starých baterií k vytvoření rozsáhlého úložného systému energie ke stabilizaci elektrické sítě. Elektromobilita a skladování energie jsou dvěma základními prvky přechodu k alternativním formám energie. Společnosti Bosch, BMW Group a Vattenfall spojuje snaha ve společné projektu posunout […]

Rychlé tempo růstu: Bosch Group zvýšila tržby i zisk
Rychlé tempo růstu: Bosch Group zvýšila tržby i zisk

Podle předběžných výsledků zvýšila Bosch Group v roce 2014 své tržby o 6,2 procent na 48,9 miliard eur. Po očištění o vliv směnného kurzu vzrostly tržby o 7,4 procenta. Výši tržeb negativně ovlivnil směnný kurz a to téměř ve výši 500 milionů eur. V roce 2014 společnost Bosch zaznamenala také zvýšení zisku. Podle předběžných výsledků […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!