Společnost BRISK Tábor vyrábí úspěšně již 75 let zapalovací a žhavicí sv&iacute

28. června 2010, 0:00

Společnost BRISK Tábor a.s., která v letošním roce oslaví 75 leté výročí od svého vzniku, vyrábí úspěšně již od r.1935 zapalovací a žhavicí svíčky BRISK (dříve JISKRA, PAL).

Nezabývá se pouze vývojem a výrobou svíček automobilních, ale ve svém sortimentu má i zapal. svíčky pro motocykly, skůtry a čtyřkolky známých světových značek. Tyto svíčky jsou konstruovány a vyvíjeny ve spolupráci se závodními týmy a řada svíček je vyráběna na zakázku, dle požadavků zákazníka.

Další důležitou komoditou jsou zapal.svíčky pro zahradní mechanizaci, tj. motor.sekačky, pily, křovinořezy, zahradní traktůrky, stacionární motory apod. Spolupráce se světovými výrobci zahradní techniky, jako je např. Oregon, Husqvarna, Honda, posouvá kvalitu a stále se rozšiřující sortiment i v této oblasti stále dopředu.

Zárukou kvality je plnění přísných ISO norem i spolupráce s prvovýrobami předních světových automobilek jako je VW, Škoda, Audi aj. Široké spektrum automobilních zapal.svíček s využitím různých materiálů středních i vnějších elektrod ( ytrium, platina, iridium, stříbro aj.) pokrývá 90% vozového parku. Třeba svíčky DR15TC a DOX15LE-1 již nemusíme uživatelům Felícií a Fábií představovat. Pro aftermarket jsou tyto typy svíček BRISK velmi důležitým artiklem, o čemž svědčí i počty prodaných kusů a široké spektrum použití v automobilech značek AUDI, PEUGEOT, RENAULT, NISSAN, ŠKODA aj.

V přehledných katalozích AUTO, MOTO a GARDEN na www.brisk.cz naleznete přesné osazení. Pro nalezení správného typu svíčky lze použít i „srovnávací tabulky“ či zaslat dotaz přímo technickému oddělení Brisku. V sekci SERVIS je podrobný návod k bezchybné montáži zapal.svíček i s tabulkou doporučených utahovacích momentů.

Svíčky BRISK zakoupíte u distributorů automobilních a motocyklových náhr.dílů, jako je např. APM, Auto Kelly, Autoprima, Auto Štangl aj.; či v podnikové prodejně přímo v Táboře (podrobněji v sekci kontakty/distributoři).

 
 

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!