Nejoblíbenější značkou olejů zůstává LIQUI MOLY. Čtenáři čtyř velkých německých automobilových časopisů již popáté, respektive pošesté za sebou vybrali na špici značku LIQUI MOLY. „Před námi stojí velké výzvy. Hlasování řidičů nás utvrzuje v tom, že náš kurz je správný, a dodává nám vítr do zad,“ řekl společník ve funkci jednatele Ernst Prost. Kurz, který se odrazil v rekordních číslech za hospodářský rok 2015. Z tohoto skvělého výsledku nechá Ernst Prost profitovat i své „spolupodnikatele“, kterým vyplatí zvláštní odměnu.
Každý spolupodnikatel, jak se nazývají zaměstnanci ve společnosti LIQUI MOLY, obdrží prémii ve výši 3.630 eur. „Je znakem pevného zdraví firmy, které je v podnikání důležité. Společně jsme vytvořili slušný a odpovídající zisk. Touto formou bych chtěl nechat své spolupodnikatele podílet se na úspěchu firmy,“ řekl Ernst Prost.
Úspěch firmy nevyjadřují jen ekonomické údaje, ale i hodnoty ukazující míru sympatie. Čtyři německé přední automobilové časopisy „Auto Zeitung“, „Auto Motor und Sport“, „Auto Bild“ a „Motor Klassik“ nezávisle na sobě vyzvaly svých téměř šest milionů čtenářů, aby hlasovali pro nejlepší značku oleje. Volba zní pokaždé stejně: LIQUI MOLY. Značka tak pokračuje ve vítězném tažení uplynulých let. „Volbou značky LIQUI MOLY se čtenáři rozhodli pro solidnost a spolehlivost. Toho si velmi vážíme a podporuje nás to v obtížném tržním prostředí,“ dodává Ernst Prost.
V časopisech „Auto Motor und Sport“ a „Auto Zeitung“ slavila společnost LIQUI MOLY své vítězství již pošesté v řadě a za sebou tak opět nechala giganty z tohoto odvětví, jako jsou Castrol a Aral (oba z koncernu BP), Mobil (Exxon-Mobil) a Shell. Téměř shodné výsledky zaznamenaly i časopisy „Motor Klassik“ a „Auto Bild“. Zde firma obsadila první příčku popáté za sebou. „Naše kvalita výrobků s bezpodmínečným závazkem ke značce ‚Made in Germany‘ a naše pověst lidské značky se už v myslích i srdcích lidí ukotvily. A to právě dokazuje skvělé umístění LIQUI MOLY,“ neskrývá radost Ernst Prost.
Vítězství ale nebere jako samozřejmost. „Cesta na vrchol byla trnitá a potvrdit vedoucí postavení každý rok je vždy důsledkem píle a tvrdé práce,“ komentuje šéf společnosti LIQUI MOLY. „Tyto hodnoty jsou součástí naší firemní filozofie. A toho se pevně držíme. Na rozdíl od globálních koncernů jsme jako střední podnik blíže zákazníkům, přistupujeme k nim individuálněji a rychleji, a to jak v Německu, tak v Austrálii, Rakousku, v USA nebo Jižní Africe. Stejně ve všech 120 zemích, kde se výrobky LIQUI MOLY prodávají,“ prohlásil Ernst Prost. „Tato pracovní disciplína nám přináší další tituly a na cestě ke světové značce je nepostradatelná.“
Komentáře