Základní myšlenkou projektu Můj servis je systém atraktivních služeb a výhod pro motoristy a partnerské servisy, který pramení z úzké spolupráce mezi dodavatelem originálních automobilových dílů, českou asistenční službou a jednotlivými autoservisy, což pozitivně pocítí také řidiči – zákazníci autoservisů.
Jak to vše funguje?
Díky stabilnímu zázemí a vzájemné spolupráci mezi společností AD Partner a Českou Asistenční Službou, hlavními partnery projektu Můj servis, jsou schopni autoservisům nabídnout možnost využití širokého spektra služeb, zahrnujících kromě obvyklých aktivit ještě rady v oblasti financování a právní pomoci, propagace značky a snadnou identifikaci vozů pomocí Asistenční karty “Můj servis“.
Motoristovi – provozovateli vozidla je pomocí asistenční karty “Můj servis“ a servisní knížky “Můj servis“ usnadněna komunikace s autoservisem.
Mezi další výhody patří např. slevové akce a zvýhodněné balíčky zboží a služeb, zahrnujících přístup do zákaznické verze AD CATu, ve které si bude moci dohledat technická data o svém vozidle, informace o doporučené údržbě, přístup ke schváleným autodílům včetně doporučené ceny.
Řidiči mají rovněž zajištěnou 24hodinovou asistenční službu na území celé České republiky, pomoc v nouzi v zemích EU, právní pomoc v oblasti motorismu, možnost stát se členem S.O.S. (Sdružení Ochrany Spotřebitele) a spousty dalších výhod.
Důvodem úspěchu nabízeného systému je propojení služeb více společností a dobrý nápad. Tato praxe se úspěšně provozuje v jiných vyspělých státech.
Komentáře