Zcela nová iniciativa společnosti Nissens si klade za cíl zvýšení technického know-how mechaniků. Nissens Training Concept, jak se tato vzdělávací iniciativa nazývá, se snaží předávat dlouholeté odborné znalosti v oblasti klimatizací a chlazení motoru.
Stejně jako se zvyšují nároky na systémové komponenty ve standardním autě, tak se postupně zvyšují i nároky na technické a odborné znalosti mechaniků. A zatímco mnoho originálních servisů je nepřetržitě zásobováno OE výrobci nejnovějšími trendy a informaci, tak nezávislé aftermarketové servisy a distributoři musí vynaložit značné usilí pro poskytování stejné úrovně služeb a informací – toto usilí chce Nissens ulehčit.
"Musíme neustále pracovat na optimalizaci každého aspektu našeho podnikání. Zatímco mnoho z těchto aspektů je řízeno interně, tak klíčová součást našeho podnikání, uplatnění našich výrobků ve vozidlech, je řízena externě ", Nissens Senior Vice President, Klavs T. Pedersen vysvětluje a pokračuje: " Jediný způsob, jak můžeme mít vliv na tuto část procesu, že mechanici mají nejlepší možné předpokládané schopnosti. Pokud mechanici mají aktuální informace o nejnovějších technologiích a procesech, je menší pravděpodobnost případné chyby v procesu montáže. Nissens Training Concept neznamená podporu prodeje produktů Nissens, ale sdílení veškerých relevantních znalosti, které jsme získali v průběhu posledních 95 let ".
Co to je NTC?
Nissens Training Concept je přizpůsobený všem zúčastněným stranám v oblasti automobilového trhu s náhradními díly a je rozdělen do tří úrovní; základní, střední a expert. Nissens vytvořil tým interních a externích lektorů, kteří budou provádět školení po celém světě.
“Účast na školeních NTC je pro mechaniky, distributory, klima specialisty či případně další zájemce způsob, jak si rozšířit svůj obzor znalostí o klimatizacích a chlazení přímo od výrobce. Zároveň dostáváme zpětnou vazbu přímo od lidí, kteří používají naše výrobky denně. Tyto podněty, které realizujeme následně v našich produktech, ukazují důležitost těchto školení. Chodíme a žijeme pro klimatizace a chlazení motoru. Je to naše vášeň, o kterou se chceme podělit i s lidmi kolem nás ", vysvětluje Klavs T. Pedersen.
Sdílení znalostí je “win-win” situace
Zatímco mnoho aspektů podnikání má za úkol zvýšit prodej, zdůrazňuje Klavs T. Pedersen, že Nissens Training Concept není prodejním nástrojem s úmyslem přesvědčit lidi k nákupu produktů Nissens, ale je nástrojem pro vzdělávání na neutrálním základě s napojením na nezavislý aftermarket.
“Nebudeme ohrožovat integritu vzdělávacího programu Nissens. Cílem není peněžní hodnota, ale hodnota v podobě silnější sítě. Pokud se nám podaří vzdělávat každou část distribuční sítě a zvýšit její účinnost založených na znalostech, které máme k dispozici, pak můžeme snížit počet reklamací, množství omylů při montáží či dalších problémů, které mohou nastat po ukončení montáže. Klíčem k úspěchu je posílení nezávislého trhu s náhradními díly tzn. dát mechanikům stejné prostředky jako ty, které jsou dostupné na trhu OE ", uzavírá Klavs T. Pedersen.
Mnozí ze zúčastněných stran již využili vzdělávací program Nissens. Školení již proběhlo ve Švédsku, Rakousku, Rumunsku, Irsku, Turecku a USA, přičemž jsou již naplánována školení v Řecku, Německu, Číně, Dánsku, Maďarsku a Rusku.
O Nissens A/S
Od roku 1921 Nissens vyvíjí, vyrábí a dodává široký sortiment produktů pro chlazení a klimatizace na aftermarket po celém světě. V současné době Nissens zaměstnává více než 1.000 specialistů po celém světě, kteří vám poskytnout optimální řešení pro jakékoliv požadavky.
Komentáře