Analýza: Čím budeme jezdit, tedy automobily určené k prodeji

, 23. srpna 2010, 0:00

Analýzy vozového parku v České republice jsou převážně založeny na prodeji nových vozidel. Pokud bereme v úvahu, že se v České republice ročně prodá okolo 160 tisíc nových vozidel a ve stejném období dalších 140 tisíc ojetých, zaslouží si jistě více pozornosti také trh s ojetými vozidly.

Dle údajů Sdružení automobilového průmyslu bylo v roce 2009 prodáno 161.659 nových osobních automobilů a bylo zaregistrováno 144.602 ojetých vozidel. Celkově bylo za leden až červenec 2010 v ČR poprvé zaregistrováno 124 257 ks nových motorových vozidel.

Tato analýza byla zpracována na základě informací o ojetých vozidlech, která jsou určena k prodeji. Celkem bylo v analýze zpracováno 180.000 nabídek ojetých vozidel. Tento velký počet zaručuje věrohodnost provedené analýzy.

Analýza byla zpracována pro potřeby distributorů a výrobců náhradních dílů pro aftermarket. Na základě provedené analýzy je možno vysledovat, jak se změní vozový park v roce 2010/11, kdy roční prodej ojetých vozidel má značný vliv na strukturu vozového parku. V této analýze jsou zahrnuty informace o nejpopulárnějších značkách a modelech ojetých vozidel na českém trhu a jejich struktura dle stáří. Analýza může být zdrojem také pro pojišťovací segment, dealery automobilů a další osoby, které zajímá motoristický trh.

Obsah analýzy

1. Procentuální zastoupení jednotlivých krajů ČR na celkové nabídce vozů.
2. Počet registrovaných osobních automobilů v ČR v letech 2001-2009.
3. Struktura nabízených ojetých vozů podle druhu paliva.
4. Věková struktura nabízených ojetých vozidel v Česku.
5. Struktura nabízených ojetých vozidel podle objemu motoru.
6. Nejpopulárnější značky nabízených vozidel s podílem trhu větším než 1%.
7. Nejpopulárnější modely značek a jejich podíl na trhu v rámci vlastní automobilky.
7.1 TOP20 nejžádanějších modelů všech značek a jejich podíl na trhu.
8. Struktura nabízených ojetých vozidel podle typu karosérie.
9. Struktura nabízených ojetých vozidel podle počtu dveří.
10. Struktura nejpopulárnějších značek na trhu podle druhu pohonu na daném dílčím trhu.
10.1 Struktura nejpopulárnějších značek na trhu podle druhu paliva v rámci každé značky.
11. Věková struktura nejprodávanějších značek na trhu – podíl na daném segmentu trhu.
11.1 Věková struktura nejprodávanějších značek na trhu – v rámci značky.
12. Struktura nejprodávanějších značek na trhu podle objemu motoru – podíl na daném segmentu.
12.1 Struktura nejprodávanějších značek na trhu podle objemu motoru – v rámci značky.
13. Struktura nabízených vozů podle věku a druhu paliva.
13.1 Struktura nabízených vozů podle věku a druhu paliva – podíl na daném segmentu.
14. Struktura nejprodávanějších značek na trhu podle počtu dveří – v rámci značky.
15. Struktura nabídky ojetých vozů v krajích podle druhu paliva.
15.1 Druh paliva a kraj – nafta.
15.2 Druh paliva a kraj – benzín.
16. Struktura nabídky ojetých vozů podle krajů a věku vozidla.
17. Průměrný věk vozidel nabízených k prodeji v jednotlivých krajích.
18. Struktura nabídky ojetých vozů podle objemu motoru v jednotlivých krajích.
19. Struktura nabídky ojetých vozů podle objemu motoru a druhu paliva.

Cena analýzy

Tuto analýzu „Čím budeme jezdit, tedy automobily určené k prodeji“ je možno zakoupit za 7.500 Kč bez DPH. 

Po dohodě je možno zakoupit fragment této analýzy.

Bližší informace Vám podáme na čísle +420 775 777 657 a emailu reklamacz@motofocus.eu.

Fragment analýzy ke stažení.

 

 

 

 

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!