Analýza: Autoservisy očima zákazníků 2015

RSz, 14 září 2015, 14:28

Předkládáme Vám první analýzu autoservisů v České republice na základě odpovědí zákazníků těchto servisů. Cílem je získat pohled zákazníků na segment autoservisů a vše co je s tím spojeno. Od způsobu servisování vozidel, přes legislativu a až po názory zákazníků.

Analýza je určena pro široké spektrum odběratelů, počínaje vedením distributorských a výrobních firem v motoristické branži, pro osoby řídící obchodní a marketingové aktivity firmy. Rovněž pro všechny zájemce z motoristické branže.

Analýza probíhala na vzorku 542 respondentů, kteří vlastní automobil nebo používají služební. Údaje byly získány metodou CAWI - Computer Assisted Web Interviewing (Metoda sběru dat dotazováním na webovém formuláři). Všechny případy neobjektivních odpovědí, byly odstraněny.

STRUKTURA RESPONDENTŮ
STRUKTURA RESPONDENTŮ PODLE POHLAVÍ
STRUKTURA RESPONDENTŮ DLE VĚKU
STRUKTURA RESPONDENTŮ DLE KRAJŮ

VOZOVÝ PARK RESPONDENTŮ
ROK VÝROBY VOZU
POUŽíVÁNÍ A VLASTNICTVÍ VOZU
DRUH PALIVA / POHONU
STAV TACHOMETRU
ROČNÍ NÁJEZD KILOMETRŮ
ZNAČKY VOZIDEL RESPONDENTŮ
MODELY VOZIDEL RESPONDENTŮ

SERVISOVÁNÍ VOZIDEL
KDE JE VOZIDLO SERVISOVÁNO
POČET NÁVŠTĚV SERVISU ZA ROK
LOAJALITA K SERVISU
SERVISOVÁNÍ VOZIDEL V ZÁRUCE A PO ZÁRUCE
SERVISOVÁNÍ VOZIDEL V NEZÁVISLÉM SERVISU
BLOKOVÁ VÝJIMKA
VÝMĚNA PNEUMATIK
ÚTRATA V AUTOSERVISECH
SERVISNÍ ÚKONY NA VOZIDLECH
ZNALOST SERVISNÍCH KONCEPTŮ
NÁVŠTĚVY SERVISNÍCH KONCEPTŮ

CHOVÁNÍ A POVĚDOMÍ ZÁKAZNÍKŮ
NÁKUP NÁHRADNÍCH DÍLŮ
ZNALOST POJMŮ
ZNALOST ORGANIZACÍ
PROBLÉM S DPF FILTREM
PROBLEMATIKA ÚPLATY NA STK
OPRAVY PROVÁDĚNÉ ZÁKAZNÍKEM
OPRAVY PROVÁDĚNÉ ZÁKAZNÍKEM MUŽI/ŽENY

AUTOSERVISY OČIMA ZÁKAZNÍKŮ
MOTIVACE PRO VÝBĚR AUTOSERVISU
CO ZÁKAZNÍKŮM VADÍ NA AUTOSERVISECH

ZHODNOCENÍ
DOLOŽKA, KONTAKT

FRAGMENT ANALÝZY

Cenu analýzy a další informace Vám sdělíme na adrese infocz@motofocus.eu.

Související články

Analýza: Autoservisy očima servisů 2015
Analýza: Autoservisy očima servisů 2015

Předkládáme již druhou analýzu motoristických servisů na území České republiky. Cílem této analýzy je zmapovat, jak jsou servisy vybaveny, jak probíhá jejich provoz, kdo jsou jejich dodavatelé, jakým způsobem nakupují náhradní díly, jaké služby nabízejí svým zákazníkům,a s čím se potýkají při své činnosti. Obsahuje unikátní porovnání s rokem 2010, kdy byla provedena identická analýza.

Czech Car Repair Shops Viewed From The Customer's Perspective
Czech Car Repair Shops Viewed From The Customer's Perspective

We present first analysis of repair shops in the Czech Republic based on the answers of their customers. The aim is to get a customer's view on the repair shop segment and everything associated with it. From the way of repairing vehicles, through legislation, to customer's feedback.

Report: Czech Car Repair Shops From The Perspective Of Their Own 2015
Report: Czech Car Repair Shops From The Perspective Of Their Own 2015

This analysis is already second in the ranking of Czech car repair shops analysis we´re presented. The goal of this analysis is to map Czech repair shop and their work equipment. How they operate, who are their suppliers, how they buy spare parts. What services they offer to the customers and what they face in […]

Komentáře

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!