Analýzy trhu

Analýzy trhu aftermarketu

Dvě nové analýzy k vyplnění: Velkoobchody s náhradními díly a Servisní koncepty

Vlastníte, provozujete autoservis nebo velkoobchod s náhradními díly? Jste členem některého ze servisních konceptů, nebo o tom uvažujete? Vyplňte prosím naši anketu a přispějte k analýze trhu aftermarketu v České republice. Za vyplnění obdržíte fragment analýzy zdarma a tři vylosovaní obdrží roční placenou registraci a zápis do vyhledavače servisů a prodejen zdarma. Všem předem děkujeme […]

Analýza: Čím budeme jezdit, tedy automobily určené k prodeji (ke stažení)

Pokud máte přístup do placené sekce našeho portálu, zde si můžete stáhnout analýzu „Čím budeme jezdit, tedy automobily určené k prodeji“. Článek kde je popsána tato analýza - ZDE Kompletní analýza ke stažení (do 15.02.2012) - ZDE

Analýza motoristických servisů v České republice

Překládáme Vám historický první analýzu motoristických servisů na území České republiky. Cílem této analýzy je zmapovat jak jsou servisy vybaveny, jak probíhá jejich provoz, kdo jsou jejich dodavatelé, jakým způsobem nakupují náhradní díly, jaké služby nabízejí svým zákazníkům a s čím se potýkají při své činnosti. Informace uvedené v analýze budou potřebné a mohou pomoci […]

NOVÁ ANALÝZA K VYPLNĚNÍ: Úroveň počítačového a softwarového vybavení ser

Počítač se stal nepostradatelným nástrojem ve všech oblastech hospodářství. Komputerizace se jistě týká autoservisů a prodejen. Tato analýza poskytne informace na jaké úrovni, je výpočetní technika a jaké je softwarové vybavení servisů a prodejen. Za vyplnění ankety obdržíte fragment analýzy zdarma a 3 vylosovaní obdrží na rok zdarma placenou registraci. Součástí placené registrace je přístup […]

Analýza: Čím budeme jezdit, tedy automobily určené k prodeji

Analýzy vozového parku v České republice jsou převážně založeny na prodeji nových vozidel. Pokud bereme v úvahu, že se v České republice ročně prodá okolo 160 tisíc nových vozidel a ve stejném období dalších 140 tisíc ojetých, zaslouží si jistě více pozornosti také trh s ojetými vozidly. Dle údajů Sdružení automobilového průmyslu bylo v roce […]

Analýza obchodních zástupců v České republice

Tato analýza představuje výsledky výzkumu, který byl zaměřen na obchodní zástupce v motoristické branži. Jak se obvykle předpokládá, pro práci obchodního zástupce je nutno mít vrozené schopnosti, jako je otevřenost, samostatnost, samodisciplína, schopnost se prodat, odolnost vůči stresu apod. Je třeba se obchodním zástupcem narodit? Analýza probíhala od července 2009 do února 2010 na vzorku […]